wat betekend dit?
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

wat betekend dit?

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
856 Bekeken
(@Napolion)
Berichten: 2
New lid
Topic starter
 

Hallo allemaal 🙂
Mijn parkiet Napoleon gaat graag bij mij zitten op mijn schouder en aan mijn gezicht knabbelen:confused:, vooral bij mijn mond weet iemand wat dit betekend?
Het is wel lief om te zien het is net of geeft hij kusjes maar is dit wel gezond gedrag 😛 ik kan er verder niks over vinden op het internet.
Napoleon is een jong parkietje van 5 maanden en is verder heel tam.


 
Geplaatst : 6 februari 2013 21:25
Willemien
(@willemien)
Berichten: 704
Eervol lid
 

Gewoon gek op je denk ik...liefff
sorry als ik het toch mis heb...


[SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 6 februari 2013 21:28
Ceilingbird
(@Ceilingbird)
Berichten: 286
Betrouwbaar lid
 

Volgens mij is dat idd het ''kusjes geven'' en dus een teken van genegenheid... Zolang hij niet écht bijt lijkt het me geen probleem. 🙂


 
Geplaatst : 6 februari 2013 21:32
(@milaja)
Berichten: 1445
Beroemd lid
 

hij vindt he gewoon lief en wil je verzorgen en kroelen,genegenheid.hier sabbelen sommige zelfs graag op je tong.


 
Geplaatst : 6 februari 2013 23:48
(@Napolion)
Berichten: 2
New lid
Topic starter
 

Hehe, dank jullie wel voor de reacties!!
Weer wat nieuws geleerd over mijn parkiet 🙂
zolang hij mij inderdaad niet bijt vind ik het prima :p


 
Geplaatst : 7 februari 2013 22:21
Deel:

Scroll naar boven