Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal 🙂
Mijn parkiet Napoleon gaat graag bij mij zitten op mijn schouder en aan mijn gezicht knabbelen:confused:, vooral bij mijn mond weet iemand wat dit betekend?
Het is wel lief om te zien het is net of geeft hij kusjes maar is dit wel gezond gedrag 😛 ik kan er verder niks over vinden op het internet.
Napoleon is een jong parkietje van 5 maanden en is verder heel tam.
Gewoon gek op je denk ik...liefff
sorry als ik het toch mis heb...
[SIGPIC][/SIGPIC]
Volgens mij is dat idd het ''kusjes geven'' en dus een teken van genegenheid... Zolang hij niet écht bijt lijkt het me geen probleem. 🙂
hij vindt he gewoon lief en wil je verzorgen en kroelen,genegenheid.hier sabbelen sommige zelfs graag op je tong.
Hehe, dank jullie wel voor de reacties!!
Weer wat nieuws geleerd over mijn parkiet 🙂
zolang hij mij inderdaad niet bijt vind ik het prima :p
