Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag je

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • vraag je


    Ik ben Stefanie en ik hat een week geleden 2 gekocht een manje en een vrouwtje van 4 maanden oud
    En vandaag toen ik thuis kwam was de manje dood ik weet niet waarom ik zag van morgen wel dat raar de en dat hij moe was en maar ik d8 nooit dat hij dood zou gaan.
    Maar mijn vraag is of iemand weet waardoor het is gebeurd
    Wat wel zo was toen ik ze kreeg hadden ze diarree ik weet niet of dat slecht is en ze slaap altijd op de grond is dat normaal??
    En ja nu is het vrouwtje allen en ben bang dat ze dood gaat ze roep de hele tijd en wanneer ik der pakt bijt ze me
    gr stef

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Fany00 Bekijk Berichten
    Ik ben Stefanie en ik hat een week geleden 2 gekocht een manje en een vrouwtje van 4 maanden oud
    En vandaag toen ik thuis kwam was de manje dood ik weet niet waarom ik zag van morgen wel dat raar de en dat hij moe was en maar ik d8 nooit dat hij dood zou gaan.
    Maar mijn vraag is of iemand weet waardoor het is gebeurd
    Wat wel zo was toen ik ze kreeg hadden ze diarree ik weet niet of dat slecht is en ze slaap altijd op de grond is dat normaal??
    En ja nu is het vrouwtje allen en ben bang dat ze dood gaat ze roep de hele tijd en wanneer ik der pakt bijt ze me
    gr stef

    Hallo Stefani,

    Tjonge wat jammer dat er een gestorven is.
    Ik zou in ieder geval direct contact opnemen met de verkoper van de vogels.
    Wanneer het een officiële handelaar is dan heb je recht op garantie.
    Een goede kweker zal ook graag willen achterhalen wat het probleem is en is wellicht ook coulant.
    Daarnaast is een bezoek aan een deskundig vogelarts wellicht ook geen overbodige luxe.
    Heel veel succes en ik hoop dat de pop blijft leven en gezond is.
    Groet, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X