Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pyrrhura gezocht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Pyrrhura gezocht!

    Hallo vogelvrienden! Sinds enige tijd ben ik opzoek naar een Pyrrhura. Echter blijkt het vinden hiervan moeilijker dan in eerste instantie gedacht. Mijn voorkeur gaat uit naar een Molinea of een Perlata Lepida (a.k.a. wit-oortje, heb ik mij laten vertellen?) De aanschaf heb ik over 1 a 2 maanden gepland. Zo heb ik de tijd om een vogelvriendelijk huisje in te richten alvorens ik een nieuw vriendje binnenhaal. Het liefst heb ik zo'n jong mogelijke vogel (maand of 2 oud) zodat hij/zij nog alle potentie heeft om tam te worden. Weet iemand misschien waar ik terecht kan of heeft iemand nog een nestje gepland staan? Alvast heel erg bedankt!

  • #2
    Ik heb momenteel 6 jonge molinea's die pas het nest verlaten hebben. Over een tiental dagen zijn ze volledig zelfstandig en kunnen ze van bij de ouders weg. Hun DNA-attestenzijn aangevraagd en zouden begin volgende week moeten binnen zijn. Alle info kan je verder bij mij aanvragen. (Lady van hier op het forum heeft ook een vogel van mij)

    Comment


    • #3
      ter uw info,


      https://www.papegaaienforum.nl/huisve...s-wegdoen.html
      ik weet niet alles maar doe mijn best

      Comment


      • #4
        Ik heb 4 kweekkoppels en hou voor volgend jaar en vijfde (blauwserie). Ik kan dus niet alle jongen houden he. Ik heb er de mooiste en beste uit gekozen en werk ook met die verder

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X