Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf 2e parkiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Aanschaf 2e parkiet

    Hallo lezers.

    Ik heb nu een klein jaartje mn dondersteen cookie. Het is een engels grasparkiet.
    Na een lange tijd intensief met cookie bezignte zijn geweest kwam ik tot de conclusie dat cookie heel erg op zichzelf is en menselijk contact toch niet zo leuk vind als zijn kooi. Dus ik besloot het tam maken achterwegen te laten en cookie lekker zijn gang te laten gaan.
    dus ik kocht nog wat extra speeltjes voor de afwisseling en dat vond hij prima.
    hij is wel handtam en ik kan hem uit zijn kooi halen maar echt bij je zitten wilt hij niet. Echter van zijn nieuwe speeltjes werd hij bijterig dus ik besloot het minder te maken want niemand houd van een bijterige parkiet.
    r ondanks dat die vrolijk fluit en tevreden vind ik het soms wel zielig zo alleen in zijn kooitje. Dus ik overweeg er een tweede parkiet/kromsnavel er bij te halen.
    ik vraag me dan ook af of ik beter een mannetje of een vrouwtje kan halen zijn kooi is flink groot dus de ruimte is er. En verder zat ik te denken of een andere parkietsoort misschien ook kan en of dat dan ook leuk is voor cookie en niet alleen voor zijn baasje.
    cookie is overigens een mannetje.

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X