Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

natuurlijke voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • natuurlijke voliere

    hallo mensen ,
    ik had een paar vragen in verband met het natuurlijk maken van mijn voliere (binnenvoliere) ik had in mijn hoofd om iets te doen met planten (maar ik weet niet welke planten)en ik wou iets doen met zitstokken(bijv. java zitstokken alleen die zijn onwijs duur) dus ik wil vragen of jullie nog dingen weten hoe ik mijn volieretje natuurlijk kan maken
    mvg ferry

  • #2
    hoii.

    leuk, een voliere!

    maar...
    hoe groot word de voliere?
    wat komt erin, tropen, kromsnavels of allebei?
    bij kromsnavels hoef je geen beplanting te doen, want die knagen het kapot.

    je kan i.p.v javatakken ook wat dikkere wilgenstokken gebruiken, zelf vind ik het mooi om het groen eraf te halen, zodat ze wit zijn, en ze dan even te laten drogen, zo lijken ze zelfs een beetje op javatakken en als je ze gewoon langs het water afzaagd zijn ze nog gratis ook ;p

    succes!
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      hallo
      er zitten 4 grasparkieten in en ik ga niet met ze kweken dus ik wou iets anders bedenken waar ik ook mee bezig kan zijn en toen bedacht ik dat ik de voliere zelf natuurlijk kan gaan maken maar planten worden dus afgekeurd
      maar ik ga die tip van de wilgen stokken zeker gebruiken
      gr. ferry

      Comment


      • #4
        planten kan je er wel inzetten, alleen zijn ze snel gesloopt, maar als je de plantjes vaak vervangt, is het te doen, denk ik...

        en trouwens, als je de wilgen gewoon met blad en al geeft, dan zijn het ook net planten
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

        Comment


        • #5
          hallo ,

          wel oppassen met welke planten je er in zet, want velen zijn giftig voor je vogel, maar wilgentakken en twijgjes is perfect .
          groetjes
          tel wat je hebt , niet wat je mist .

          Luna , Zazou Yara Charlie

          en Christel

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X