Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

villa filou evaringen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • villa filou evaringen?

    Mijn pyrrhura's zijn weer is aan een nieuwe kooi toe en zat te denken aan rvs,ik weet een duur grapje maar ondertussen heb ik mijn vogels nu 3 jaar en al 4x een nieuwe kooi moeten kopen,ik heb nu strong.
    Ik heb de villa venus een jaar nu en het roest al as wat en omdit elke 1,5 jaar te moeten doen gaat meer geld kosten dan goed invensteren.
    Mijn vraag is dus zijn er mensen hier die ook daar een kooi vandaan hebben?en hoeveel betaalde u?is het als verwacht?
    Alvast bedankt!

  • #2
    Ik weet niet wat jij met de kooien doet maar ik heb de arakooi van Strong
    al 3 of 4 jaar maar niks geen roest hoor...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      mijn pyrrhura's nemen een bad elke dag wel 1,en dan gaat de hele bak leeg,ook knagen ze aan de coating,dus uit veiligheid ben ik rvs aan het overwegen.
      En om heel eerlijk te zijn vond ik de eerste 2 een beetje klein en dus was de beslissing voor nieuwe wel snel gemaakt.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door hacatta
        Mijn pyrrhura's zijn weer is aan een nieuwe kooi toe en zat te denken aan rvs,ik weet een duur grapje maar ondertussen heb ik mijn vogels nu 3 jaar en al 4x een nieuwe kooi moeten kopen,ik heb nu strong.
        Ik heb de villa venus een jaar nu en het roest al as wat en omdit elke 1,5 jaar te moeten doen gaat meer geld kosten dan goed invensteren.
        Mijn vraag is dus zijn er mensen hier die ook daar een kooi vandaan hebben?en hoeveel betaalde u?is het als verwacht?
        Alvast bedankt!
        Ik heb geen ervaring met villa kooien

        Maar met aluminium profielen, koppelstukken popnagels en gaas, e.d.
        kun je kooien maken naar eigen idee
        Aluminium is vast een goed alternatief zie ook eens naar volières gemaakt van aluminium.
        of Google zelfbouw aluminium volière

        Comment


        • #5
          Het probleem daarbij is dat je zobeetje alleen gegelvaniseerde gaas kan kopen.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door hacatta Bekijk Berichten
            Het probleem daarbij is dat je zobeetje alleen gegelvaniseerde gaas kan kopen.
            even zoeken RVS gaas

            http://www.kuiper-landbouw.nl/lc-gaa...egaas-rvs.html

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X