Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groene pootjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Groene pootjes

    Ons parkietje Zorro voelt zich sinds een paar dagen niet zo lekker. Hij is gestopt met zijn gewoonlijke gefluit en gekrijs en zit nogal stilletjes in zijn kooi. Zijn pootjes zijn aan de binnenkant groen gekleurd. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
    Hier een foto:


    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Hoi,

    heeft je vogeltje geen vuile pootjes? Lijkt alsof er een waas van ontlasting over zit. Zie ook een aankoeking van ontlasting onder de staart. Misschien dat als je de aankoeking weg wast (lauwwarm water en de veertjes tussen je vingers wrijven) dat het duidelijker wordt wat er aan de hand is.

    Slaapt hij ook op 1 pootje ( zoals anders) of echt op 2 pootjes?
    Misschien is het ook een idee om de stokjes te vervangen door houten stokjes. Dit is namelijk beter voor de pootjes

    Comment


    • #3
      Dat zullen we eens doen inderdaad. Een paar dagen geleden was er nog niets aan de hand, maar vandaag gaat hij telkens op de rand van zijn voerbak zitten en op de bodem van zijn kooi.

      Comment


      • #4
        zo spoedig mogelijk naar de VOGELarts als hij dat soort tekenen (op de grond zitten) vertoont, ik hoop dat hij er bovenop komt, sterkte!
        Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

        R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

        Comment


        • #5
          Helaas hebben we geen kans meer gehad om naar de dierenarts te gaan, hij is vannacht overleden.

          Comment


          • #6
            Ooh! wat vervelend, ze zijn meestal ook niet meer te redden als ze eenmaal laten zien dat ze ziek zijn. Heel veel sterkte met het verlies van Zorro.
            Al enig idee wat het geweest is?
            Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

            R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X