Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Vraagje?

    Hallo,
    Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.
    Mijn parkiet Chicco die alleen zit heeft al een paar weken raar gedrag. Ze zit constant op de bodem van haar hok en volgens mijn vader is ze broeds. Nou heeft ze gister met heel veel moeite en hulp van de dierenarts een eitje geproduceerd. Het probleem was dat ze het erg zwaar had en haar cloaca mee naar buiten kwam.De dierenarts heeft dit allemaal herstelt en nu gaat het weer redelijk met haar.
    Kan dit nog vaker gebeuren, of zijn er geen eitjes meer te verwachten? Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt. Oja ze heeft ook nog wat diaree. Wat moet ik hier aan doen?

    Alvast bedankt!

    groeten Mascha

  • #2
    hallo welkom hier op het forum.
    of ze nog meer eitjes gaat leggen is niet zeker te zeggen. Maar is wel erg waarschijnlijk.
    Je kunt in ieder geval het beste de eitjes laten liggen. Anders blijft ze misschien leggen.
    Voor de diaree zou ik even overleggen met de dierenarts.

    Comment


    • #3
      ik zou hiervoor toch voor de zekerheid je vogelarts raadplegen
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

      Comment


      • #4
        Vogelarts? Waar haal ik die vandaan?
        Ben gister bij de dierenarts geweest voor dik €25,-. Maar ik wil gewoon jullie ervaring en kennis weten.
        Iedereen zegt tenslotte wat anders..........

        Comment


        • #5
          ik doelde met vogelarts op de arts waar je geweest bent. Juist omdat er veel mensen zijn die verschillende dingen zeggen kun je denk ik het beste even bellen met de arts die je geholpen heeft en vragen of hij in de toekomst nog problemen verwacht. Volgens mij kost bellen en vragen niets en op zich valt 25 euro nog heel erg mee hoor
          Chester en Samba
          Yoda en Navy

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door arasevera Bekijk Berichten
            ik doelde met vogelarts op de arts waar je geweest bent. Juist omdat er veel mensen zijn die verschillende dingen zeggen kun je denk ik het beste even bellen met de arts die je geholpen heeft en vragen of hij in de toekomst nog problemen verwacht. Volgens mij kost bellen en vragen niets en op zich valt 25 euro nog heel erg mee hoor


            Volgens hem gister, viel er verder niks te verwachten en daarom vraag ik het juist hier. Snap ie?

            Comment


            • #7
              dus hij verwacht verder geen problemen?

              het enige wat ik hierover weet is eigenlijk dat je wat olie of boter aan de cloaca kan smeren zodat het eitje er sneller uit komt maar of dit in herhaling kan vallen? ik zal eens voor je rondvragen
              Chester en Samba
              Yoda en Navy

              Comment


              • #8
                Ik heb vandaag gebeld naar de vogelarts en hij denkt dat mijn parkiet het misschien niet meer gaat redden. Ik had donderdag meteen antibiotica voor mijn parkiet moeten krijgen, dan had ze meer kans gemaakt nog zei hij. Wat ik nu nog kan doen is een spuitje met nutrilon soja geven als voeding, omdat ze amper eet.

                Comment


                • #9
                  jeetje dat is even moeilijk nieuws. Ik hoop dat alles goed gaat, ik duim voor je
                  Chester en Samba
                  Yoda en Navy

                  Comment


                  • #10
                    houd de moet erin !!

                    met de hulp van de dierenarst komt alles in orde !

                    succes dries en jules

                    Comment


                    • #11
                      hoi

                      dik 25 euro voor da hahaha dan woon jij niet in deze buurt
                      meisje de dierenart is hier al 40 euro om binnen te komen hahaha

                      waar zit je dierenarts gooi ik er een tank benzine in

                      maar wat ik ervan weet is dat je de eitjes moet laten liggen en qua die diaree dan geef je haar teveel fruit enzoniet dan inderdaad weer naar de da

                      groetjes simone en swiffer

                      Comment


                      • #12
                        Hallo Simone,

                        Ja of het nu nog 25 euro zou kosten bij de DA geen idee maar toen in 2007 dus ruim 4,5 jaar geleden was dat misschien wel een reële prijs voor bezoek aan een DA.

                        waar zit je dierenarts gooi ik er een tank benzine in
                        Daar zul je zo goed als zeker geen antwoord op krijgen,de toenmalige poster in nu gast en geen lid meer dus.

                        Misschien is het een volgende keer handiger als je eerst kijkt naar datum plaatsing en dan of topicstarter(s) nog lid is en geen gast.
                        ik weet niet alles maar doe mijn best

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse
                        Working...
                        X