Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweety naar V.A geweest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Tweety naar V.A geweest

    zoooow.. heb vandaag em flink geknepen!!! onze valkparkiet spuugde zaadjes uit en heeft wat diarree. we hebben een echte rare valk in huis want slapen doet hij altijd al veel ook tijdens de rui... beestje slaapt uit, zit dan wat soepig rond hem te kijken. normaal als zo'n beest veel slaapt gaan er alarmbellen rinkelen terwijl het voor ons normaal is, slaapt wel op 1 pootje dan. ik maakte me meer zorgen over het spugen en diarree. onze kids ontdekte het ook tussen de middag toen ze thuis kwamen... MAMAAAAAA!!! tweety spuugt.. jaaaaa mama hou hem in de gaten... toch maar V.A gebeld... uitgelegd... we dachten allebei het ergste heb er een hele middag wat ziek van geweest pffffffffffff jaja grote vrouw.. maar als er wat gebeurt met die beesjes.... klein hartje.. wij vanavond met lood in schoenen naar de V.A.... kom maar binnen... me hart klopte in me keel poep meegenomen... vogel werd nagekeken niets bijzonders te zien.... poep mee onder microscoop... geen wormen wel een bacterie.. WAT EEN OPLUCHTING ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen kds........... man o man ... antibiotica mee.. druppelen in zijn water voor 10 dagen... tewijl ik dit zit te typen zit meneer lekker de knarsen tevreden op zijn stokje.. we houden hem in de gaten natuurlijk... gelukkig met een goede afloop.
    Diana DJ sigpic

  • #2
    mooi en goed nieuws
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Pffff gelukkig maar zeg dat alles goed is !!!
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

      Comment


      • #4
        Hoi Diana,

        Mijn valkparkiet had dat ook vaak en zat daarna dan even met zielige oogjes te kijken om daarna weer normaal te doen alsof er niets aan de hand was.
        Meestal ging hij daarna ook weer gewoon eten.
        Misschien is er dan wat met zijn kropje maar hij is er nooit lang ziek van geweest.
        Ik hield hem wel in de gaten en als het een paar dagen zou duren dan zou ik ook zeker naar de VA gaan.
        Gelukkig is alles weer goed met de kleine man.
        Koko en Duckie

        Comment


        • #5
          Wat een opluchting Diana, ik kneep hem ook even..!
          Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

          Miriam & Nico sigpic

          Comment


          • #6
            aan zijn krop had ik al gevoeld en de arts zei dat die ook goed op gewicht is enzo heeft ook aan zijn krop gevoeld.



            Thanks miriam ja was ff schrikken!!!!! goed dat we weten waar we op moeten letten pffffffff.
            Diana DJ sigpic

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X