Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbare Pyrrhurakweker gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Betrouwbare Pyrrhurakweker gezocht

    Hallo iedereen,

    Wij hebben een 2 jarige Pyrrhura man en zijn voor hem op zoek naar een vriendje. We hebben heel internet afgezocht en vooral een duidelijk idee gekregen van waar we niet moeten zijn. Graag zou ik weten waar ik een Pyrrhura zou kunnen kopen die net zo geweldig is als onze Nico Ik wil het liefst weer een mannetje en vroeg me af of dat goed samen gaat of dat het verstandiger is om een vrouwtje te nemen?

    grtjs, Sanje.

  • #2
    Helaas weet ik niet zo een kweker die ze heeft.

    Gelukkig heb je al wat gezocht en weet waar je niet moet wezen, maar ja het blijft lastig er zullen er hier wel wat zijn en die zullen zich dan wel melden in deze topic.
    Er zit helaas heel wat pseudo handelaren in de vogelwereld die onder de noemer van opvang vogels krijgen of voor weinig over nemen en dan tijdje later ze gewoon verkopen als zijnde ik zal u matsen ik hen er nog net 1.

    Voor een tijdje terug op een facebook pagina ook weer 1 en bieden moet dan via PB want het mag niet bekend worden wat ze willen beuren.

    succes met de zoektocht.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      Helaas weet ik niet zo een kweker die ze heeft.

      Gelukkig heb je al wat gezocht en weet waar je niet moet wezen, maar ja het blijft lastig er zullen er hier wel wat zijn en die zullen zich dan wel melden in deze topic.
      Er zit helaas heel wat pseudo handelaren in de vogelwereld die onder de noemer van opvang vogels krijgen of voor weinig over nemen en dan tijdje later ze gewoon verkopen als zijnde ik zal u matsen ik hen er nog net 1.

      Voor een tijdje terug op een facebook pagina ook weer 1 en bieden moet dan via PB want het mag niet bekend worden wat ze willen beuren.

      succes met de zoektocht.

      Ik twijfel er inderdaad ook niet aan dat het uiteindelijk gaat lukken. Ik heb geen haast en wil dat het goed gaat tussen Nico en zijn eventuele vriendje. Vond het wel teleurstellend om te merken dat zoveel mensen via internet echt alleen maar aan handel denken als ze een vogel kunnen verkopen. Er is niets mis met winst maken maar dat moet niet ten koste van je dieren gaan. Vandaar dat ik het hier vraag. Hier zitten meer liefhebbers, en hopelijk ook eerlijker kwekers.

      Comment


      • #4
        ik heb een goed koppel maar die zitten buiten dus zal nog wel even duren voordat ze weer jongen hebben
        heb onlangs wel andere gekoppeld en heb wel eventueel een tamme cinnamon over
        ze zitten nu met 3en,dat gaat wel goed,eten samen uit een bak enz maar hij is toch wel een beetje het derde wiel aan de wagen want die andere zijn echt een stelletje geworden
        denk dat het een man is,van 2013 en makkelijk met andere vogels

        Comment


        • #5
          Van waar ben je? In België zit er een goede kweker.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Ik heb momenteel een 5-tal jongen van 1 week oud (buiten in de voli- dus sterke vogels) Jongen blijven 56 dagen in het nest, volgt dan nog de dna procedure (1 week).
            Dan mogen ze weg. Nog heel goed tam te krijgen, want ik neem ze elke dag in de hand.

            Wat kleuren betreft kan ik nog niks kwijt kan wildkleur, blauw, hypoxantha, cinnamon of pineapple zijn... wachten tot de eerste veren zich tonen.

            (woonplaats Waregem)


            (Lady hier heeft vogels van mij...)

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X