Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gedrag pyrrhura, verschil tussen man of pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gedrag pyrrhura, verschil tussen man of pop

    Hoi Allemaal,

    We hebben besloten dat ons nieuw vogeltje een pyrrhura wordt.

    Nou vraag ik me af wat het verschil is tussen een mannetje en een popje?
    Ik weet dat je niet aan het uiterlijk kan zien wat het geslacht is.
    Maar merken jullie verschil in gedrag? Dingen leren, praten etc. Ik heb bv bij grasparkietjes gemerkt dat je met mannetjes meer kunt bereiken dan met vrouwtjes. Misschien toeval..
    Veel mensen zeggen dat het niet uit maakt. Maar ben toch nieuwsgierig naar de ervaringen van jullie.

  • #2
    De geslachtstest voor Jack zit op de post, dus ik weet het over een week pas


    Linda & Jack

    Comment


    • #3
      Oh ik ben benieuwd Linda! Wat nou als Jack een popje is???

      Comment


      • #4
        zowel mannen als poppen vertonen hetzelfde gedrag. Twee mannen samen of 2 poppen samen ook... enkel via DNA te zien

        Comment


        • #5
          Ik weet inderdaad dat je het niet aan het gedrag kan zien of het een man of een popje is. Dat je ze daarvoor moet laten testen.
          Maar ik vroeg me af of er verschil is tussen het aanleren van dingen..

          Comment


          • #6
            Jack is een man, en die leert super snel denk dat het ook wel specifiek vogel afhankelijk is... Meer nog dan man/vrouw. Is bij mensen toch ook zo


            Linda & Jack

            Comment


            • #7
              Heb je eigenlijk wel gelijk in ;-)

              Comment


              • #8
                Ik denk dat het het meest afhankelijk is van WIE ze hen iets aanleert. Een vrouwenstem komt veel makkelijker over bij de vogels en ze gaan er vlugger op in.

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse
                Working...
                X