Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pyrrhura kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Pyrrhura kopen

    Hallo,

    Sinds een paar maandjes heb ik besloten een pyrrhura te nemen.
    Ik heb al ervaring met valkparkietjes, wat ik echt geweldig vind.
    Alleen heb ik nu een vogeltje gereserveerd, maar van deze kweker krijg ik telkens niets meer te horen. Ik stuur mailtjes, maar geen antwoord, terwijl ik al honderd euro heb aanbetaald (en zelfs nog 67 euro moet bijbetalen). Ik word er een beetje gek van. Het fijne van deze kweker is dat hij ze al tam maakt voor vertrek en al zelfstandig is. Ik heb eerder een valkparkiet bij hen gehaald en dat was perfect maar nu krijg ik telkens geen antwoord.

    Is het beter om toch verder te zoeken of antwoord af te wachten? En als ik verder zoek, waar vind ik dan goede, gezonde en het allerliefst ook nog tamme pyrrhura's?

  • #2
    Sorry maar dit lijkt op oplichting, op mijn facebookpagina (papegaaienbeurs) wordt door wel betrouwbare kwekers geadverteerd met pyrrhua's,

    mvg Frank

    Comment


    • #3
      Pff nou ik ben bang dat je naar je vogeltje kunt fluiten... En die 100 euro ook!
      Nikki
      Fleur

      Zazu & Zoë (forpusjes)

      Comment


      • #4
        zou zelf geen aanbetaling doen maar als ik in jou schoenen stond zou ik langs de kweker gaan om te kijken hoe het nou met het vogeltje is .
        een jonge pyrrhura is heel makkelijk tam te krijgen ,heb zelf een nestje gehad van drie jonge maar pakte ze wel dagelijks uit het broedhok ,toen ze zelfstandig waren en handtam heb ik ze verkocht voor 60 euro en zelf eentje gehouden .
        je moet oppassen want ze vragen soms onzettend veel voor een handtamme vogel.

        Comment


        • #5
          Ah nee, dat zou wel heel erg naar zijn.
          Ik ga het toch nog wel even proberen, ik heb toch 100 euro betaald, maar ik heb bijna liever mijn geld terug om een vogeltje ergens anders te halen, want ik vertrouw het op deze manier niet.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door lady Bekijk Berichten
            zou zelf geen aanbetaling doen maar als ik in jou schoenen stond zou ik langs de kweker gaan om te kijken hoe het nou met het vogeltje is .
            een jonge pyrrhura is heel makkelijk tam te krijgen ,heb zelf een nestje gehad van drie jonge maar pakte ze wel dagelijks uit het broedhok ,toen ze zelfstandig waren en handtam heb ik ze verkocht voor 60 euro en zelf eentje gehouden .
            je moet oppassen want ze vragen soms onzettend veel voor een handtamme vogel.
            Bedrag hangt ook af van welke pyrrhura soort het is.
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

            Ken je papegaai

            sigpic

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
              Bedrag hangt ook af van welke pyrrhura soort het is.
              ja daar heb je gelijk in, maar de pyrrhura molinae hyphoxantha wordt wel het meeste aangeboden en je moet eerlijk zijn zodra ze tam zijn vragen de mensen toch wel heel veel geld .

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse
              Working...
              X