Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bonte boertje trilt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • bonte boertje trilt

    ik heb sinds afgelopen zaterdag een bonteboer gekregen van 2 jaar oud. Deze bonteboer is mishandeld door zn vorige eigenaar en is erg bang. Een dag later was die al een beetje gewend om bij mij te komen. Hij vind het leuk om te zitten op mijn hand maar hij trilt een beetje en is bang als ik hem over zn hoofd aai. Als ik heb bij zn kooi legt klimt die vanzelf eraf en loopt die richting de bank en klimt die via een deken omhoog. Hij durft niet te vliegen en klimt alleen. Hij heeft wel 2 of 3x gevlogen maar echt korte afstandjes. Als die ook bij mijn hand is dan poept die water en is het heel dun. Als die bij zn kooi is dan poept die gewoon zoals die hoort te poepen. Ik, mijn ouders en broer geven deze vogeltje veel aandacht. Hij spreekt al het woordje ''nee'' uit. Iemand idee wat ik kan doen om hem minder bang te krijgen? Als ik hem alleen laat dan schreeuwt die om aandacht of ontsnapt hij en komt die klimmend op de bank fluiten naar me.

  • #2
    zou hem gewoon even lekker laten wennen aan alles!
    Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

    Comment


    • #3
      dankje zal ik doen

      ik merk ook dat als ik heb in zn kooi zet dat die heletijd heen en weer beweegt en niet wilt slapen in zn kooi. moet ik hem ergens anders laten slapen? hij doet heel moeilijk om in zn kooi te gaan

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X