Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lori maakt overal troep!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Lori maakt overal troep!

    Dag allemaal,

    Ik heb een ontzettend lieve en zeer tamme Lori waar ik heel veel plezier aan beleef! Helaas laat hij wel overal troep achter.. (schijten tegen de muren, gordijnen, deuren, tafels) Ik moet continu als hij vrij rond vliegt met een doek achter na om alles maar zo schoon mogelijk te houden. Ook denkt hij dat ik een rondlopende WC ben ofzo? elke keer als hij moet schijten vliegt tie naar me toe en schijt op mijn kleren..

    Ik heb geprobeerd om hem een Papegaai luier om te doen, maar hierdoor raakt hij in paniek (schreeuwen, in vecht-modus)


    Zijn er Lori houders die dit probleem herkennen? zo ja, wat doen jullie allemaal om het huis een beetje schoon te houden? Ik word er namelijk een beetje moe van

  • #2
    Beste,

    Dit is heel normaal voor een lori..
    Helaas is dat dus bij mij thuis ook het geval en moet ik haar ook overal achterna gaan met een doek.. want als het opdroogt is het nog al moeilijk om het er af te halen..
    Ik gebruik ook echt badkamer reiniger als het bijv tegen de duur en muur zit en is opgedroogd want anders krijg ik het er echt niet af.
    Probeer je lori eten te geven na dat ze uit de kooi is geweest.. als je dit er voor doet dan heb je meer ontlasting dan normaal..

    Succes verder het zal veel poetsen blijven

    Comment


    • #3
      Je kan een speelplaats voor 'm maken, hem kortwieken en erop zetten,
      zorg wel dat ie daar voldoende afleiding heeft.
      Zo heb je de rommel een beetje op één plek.
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Alain Bekijk Berichten
        Dag allemaal,

        Ik heb een ontzettend lieve en zeer tamme Lori waar ik heel veel plezier aan beleef! Helaas laat hij wel overal troep achter.. (schijten tegen de muren, gordijnen, deuren, tafels) Ik moet continu als hij vrij rond vliegt met een doek achter na om alles maar zo schoon mogelijk te houden. Ook denkt hij dat ik een rondlopende WC ben ofzo? elke keer als hij moet schijten vliegt tie naar me toe en schijt op mijn kleren..

        Ik heb geprobeerd om hem een Papegaai luier om te doen, maar hierdoor raakt hij in paniek (schreeuwen, in vecht-modus)


        Zijn er Lori houders die dit probleem herkennen? zo ja, wat doen jullie allemaal om het huis een beetje schoon te houden? Ik word er namelijk een beetje moe van

        Ik ik snap wat je bedoeld, wat ik heb gedaan is bij de gamma een plaat gehaald (zelfde maat laten zagen als de kooi ) en bij de dierenwinkel 2 stokken gehaald die je met zo een draaischroef aan de tralies kan bevestigen, en dan de schroef ook gelijk aan de plaat gemaakt.. Zo maak ik hem makkelijk los om schoon te maken en me lori heeft weer 2 stokken :-) uiteraard alleen aan de achterkant van de kooi gedaan om poep op mijn muur te voorkomen

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X