Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 lori's bij elkaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 lori's bij elkaar

    Sinds september 2014 hebben wij een lori. We hebben er ongelooflijk veel plezier aan. Elke dag halen we haar uit haar kooi om samen te spelen en tv te kijken.

    Heel graag zouden wij nog een lori erbij willen nemen dat ze een koppel zijn. We hebben nu een vrouwtje, is het mogelijk een mannetje er alsnog bij te nemen?

  • #2
    Weet niemand dit?

    Comment


    • #3
      het is mogelijk,alleen is het wel afwachten of ze elkaar accepteren,ze kunnen nogal fel zijn
      bij mij was het ook gelukt om er eentje bij de ander te zetten
      dus als je de ruimte hebt om eventueel 2 kooien kwijt te kunnen voor als het niet zou klikken kan het in ieder geval
      hoe jonger bij elkaar hoe beter en die van jullie is nog niet broedrijp dus is de kans dat het goed gaat wat groter en kunnen ze gewoon bij elkaar

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
        het is mogelijk,alleen is het wel afwachten of ze elkaar accepteren,ze kunnen nogal fel zijn
        bij mij was het ook gelukt om er eentje bij de ander te zetten
        dus als je de ruimte hebt om eventueel 2 kooien kwijt te kunnen voor als het niet zou klikken kan het in ieder geval
        hoe jonger bij elkaar hoe beter en die van jullie is nog niet broedrijp dus is de kans dat het goed gaat wat groter en kunnen ze gewoon bij elkaar
        Mooi om te horen!

        Ja we kunnen eventueel een 2de kooi aanschaffen. We gaan het proberen, ik heb een mannetje op het oog van 1 jaar oud..

        bedankt voor uw reactie!

        mvg,
        jim

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X