Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegel in de kooi ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Spiegel in de kooi ????

    Hallo!

    Omdat mijn lori sinds een paar dagen loopt te krijsen in de kooi en niet stopt.. heeft mijn moeder een spiegel in de kooi geplaatst.
    Alleen mijn vraag is of dit wel verstandig is..
    Heb wel eens gehoord dat hij je dan op een gegeven moment gaan aanvallen als je je hand in de kooi stopt en alleen nog maar bezig is met zijn 'denk beeldig vriendje'

  • #2
    Al mijn vogels door de jaren heen hebben spiegeltjes gehad of anders zochten ze wel de spiegels op in huis.
    Als ik ze zocht zaten ze altijd wel ergens te slapen naast een of andere spiegel. Ik heb nooit agressief gedrag ondervonden tussen elkaar of naar mij. Niet anders dan dat ze ergens anders zouden zitten.
    Koko en Duckie

    Comment


    • #3
      Bij paco hebben we de spiegel even snel uit haar kooi kunnen halen dan dat deze erin zat...
      mevrouw vond die indringer in de spiegel maar een lelijke vogel

      Hier werd ze er net agressief van, uit de kooi voor de spiegel geen probleem, maar in haar kooi moet er geen andere vogel of spiegelbeeld komen
      ze kunnen een spiegel gaan aanzien als een 'maatje' en er verliefd op worden,
      Maar of dat problemen opbrengt? geen idee
      Paco & Sjaakie

      The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

      Comment


      • #4
        Ja hij zoekt buiten de kooi ook altijd een spiegel op..
        Dus ik hoop dat het geen raar gedrag gaat veroorzaken in de kooi anders haal ik het er meteen uit haha

        Comment


        • #5
          Hallo

          Is het schreeuwen afgenomen sinds de spiegel er in is gehangen, je moet het per vogel bekijken, onze kanaries, parkieten en aga's van vroeger hebben altijd een speigel gehad heeft nooit problemen opgeleverd. Onze caique's hebben geen spiegel, ze zitten bij elkaar in de kooi.

          Mvg. Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
            Hallo

            Is het schreeuwen afgenomen sinds de spiegel er in is gehangen, je moet het per vogel bekijken, onze kanaries, parkieten en aga's van vroeger hebben altijd een speigel gehad heeft nooit problemen opgeleverd. Onze caique's hebben geen spiegel, ze zitten bij elkaar in de kooi.

            Mvg. Julia
            We hebben de spiegel uit de kooi gehaald i.v.b. dat hij tekeer ging tegen de spiegel hij werd er boos op begon het op een gegeven moment aan te vallen.. en was er de hele tijd mee bezig.
            Heb hem daarna uit laten gillen en daarna eruit gehaald en toen was het goed.
            We proberen hem zoveel mogelijk te negeren als hij weer begint te schreeuwen en dan houd hij vanzelf op

            m.v.g

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X