Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Filipijnse kaketou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Filipijnse kaketou

    Ik woon al een paar jaar in de Filipijnen en heb al een tijdje een filipijnse kaketou, hij is een stuk kleiner dan de normale kaketou.
    Hij is erg tam maar hij houdt er van om in je vinger te bijten, ik probeer al een tijdje om hem wat woordjes te leren maar tot nu toe zonder success, soms is hij bezig maar ik versta er niks van, misschien heeft hij dat geleerd van de vorige eigenaar, wel ik geef het niet op en misschien heb ik op een dag success

    groetjes van Hans
    Roxas City
    Philippines

  • #2
    Hallo Hans,

    Welkom op het forum .
    Kaketoes hebben een scherpe bek , ik spreek van ondervinding , ik krijg liever een hap van onze ara dan van onze kaketoe ( komt altijd bloed aan te pas )
    Niet elke kaketoe kan praten , onze orangekuif spreekt dus helemaal niet en onze rose komen wel enkele woorden uit .
    Een filipijnse kaketoe ? ga ik eens opzoeken , ken ik niet , kan je er geen foto van plaatsen ? ben wel benieuwd .
    Ik wens je veel plezier en succes met je kaketoe , op het forum kan je veel nuttige tips vinden en kijk ook eens op www.koppiekrauw.com staat ook boordevol informatie over tam maken , voeding enz...
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

    Luna , Zazou Yara Charlie

    en Christel

    Comment


    • #3
      kan je niet een mooi koppeltje van deze mooi vogels mee brengen voor me .
      hier zijn ze zelden te koop of zelfs te zien .wel graag 2 poppen en 1 man .

      de mannen zijn echt killers van deze soort

      Comment


      • #4
        Hoi hoi
        Ook namens mij welkom op het forum !!!
        Wat bijzonderd zeg dat je en daar woont en ook nog een vrij bijzondere kaketoe in je bezit hebt !
        Ik ben dan ook wel erg nieuwschierig naar foto´s

        Groetjes Erika
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

        Comment


        • #5
          Er zouden er nog 4000 in het wild leven.

          en ja: foto's posten! ^^ (of filmpjes :-p )
          http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
          Papegaaienpsychologie:
          Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
          http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X