Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook mijn kaketoe baby :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hahahahaha, zou ik ook zeggen

    Nee maar echt leuk als het zo gaat toch...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #62
      Vandaag is Bruno eindelijk thuis gekomen! Was een super eerste dag!

      Comment


      • #63
        Gefeliciteerd
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment


        • #64
          Je gaat nog veel lol aan dit heerlijk kereltje beleven Jes en Driss! Voor mij is het even door een zure appel bijten, maar ik weet dat 'ie het getroffen heeft bij jullie!!
          Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

          Comment


          • #65
            Jessie Lemke, gefeliciteerd met Bruno, een prachtige kaketoe die ik vanaf de geboorte heb mogen volgen op dit forum.

            en Astrid, hoe is het nu zonder je baby?

            Comment


            • #66
              Hey Ria!
              Het is echt ff wennen, ben er af en toe nog steeds verdrietig om. Het is ook pas mijn 2e jong wat ik heb verkocht... Ik hoop dat ik er ooit een beetje aan kan wennen. Gisteren hebben Jessie en ik al 2x gebeld toen ik weg was, kon het niet laten om te bellen hoe het met hem ging. Gelukkig heeft hij al heerlijk zitten eten, spelen en gek gedaan :-) Dus ik denk dat een jonge vogel zich vrij snel ergens kan settlen... En ik maar denken dat 'ie mij en de vogels hier zou missen, hahahahaha! Maar gelukkig krijgt hij nu ook alle liefde en aandacht en dat doet me goed.
              Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

              Comment


              • #67
                Wow mooi hoor. .superr, ik smelt ook bijna weg hier...
                sigpic

                Comment


                • #68
                  dat Je baby het goed doet bij de nieuwe eigenaars is heel belangrijk, maar het gemis na zoveel weken van zorg, is er gewoon.

                  Ja het zal slijten en misschien na heel veel jaren kweken, scheiden makkelijker gaat worden?

                  Sterkte hoor, en je hebt prachtig werk afgeleverd.

                  Comment


                  • #69
                    Dankjewel Ria
                    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                    Comment


                    • #70
                      Ja Astrid je hebt zeker prachtig werk afgeleverd! Bruno is een hartstikke mooie en lieve vogel! Bedankt!
                      Je weet dat je altijd kunt bellen en ik houd je op de hoogte van alles. Ik snap dat je hem mist hij is ook zo leuk!

                      Bedankt voor de felicitaties! We genieten elk moment van hem!

                      Comment


                      • #71
                        Ik ben heel blij dat ik jullie blij heb kunnen maken met hem en ik ben blij een goed huisje te hebben gevonden. Ik mis hem nog steeds, maar dat zal moeten slijten en ik wil jullie niet elke keer lastig vallen met telefoontjes. Maar ik zou het super vinden als je af en toe eens een foto van hem stuurt of hier plaatst
                        Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse
                        Working...
                        X