Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben Mikki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik ben Mikki

    Ik ben Mikki en ik ben nu zo'n 12 à 13 weken oud.
    Sinds 2 weken woon ik bij Misstinguette en ik heb het er naar mijn zin.
    In het begin lukte de papvoeding met de spuit niet zo denderend, maar mijn bazinnetje voerde me nadien 's morgens en 's avonds met een klein lepeltje en dat vond ik best fijn. Vooral met mijn pootjes trappen in de brij en mijn hoofd wild schudden was heel tof want dan kon ik alle papspatten van de muur likken. (mijn bazinnetje vloekte dan altijd wel)

    Maar verdikke toch, stilaan werd de lekkere pap verminderd en kreeg ik gek eten in de plaats. Ik vond dat niet fijn want daar kon ik met mijn pootjes niet in dabberen. Telkens begon ik dan heel zielig met mijn kopje te schudden en te huilen, maar ze bleef me verzekeren dat ik 'appel' moest eten.

    Ze heeft me ook dikwijls gestraft hoor.
    Telkens ik door de woonkamer vloog moest ik voor straf in mijn kooi voor 10'.
    Maar als ik op haar schouders vlieg dan hoef ik niet in straf, en dat is veel fijner.

    Samen in de douche met haar vind ik super!
    Dan zit ik tussen haar voetjes op de bodem van de badkuip en geniet ik van die warme spettertjes.
    En het leukste komt nog!
    Als ik een douche heb gehad, dan mag ik in een zachte handdoek en dan blaast ze heel voorzichtig met een haardrogertje totdat ik bijna droog ben.

    Telkens als ze uit werken gaat krijg ik lekkers in mijn fruitpotje.
    Ik hou van stukjes banaan, witloof, sla en peer.
    Nadat ik dat verorberd heb speel ik heel leuk met mijn belletjes en mijn touwen.

    Vandaag ben ik echter ondeugend geweest.
    Toen ze niet in de woonkamer was ben ik naar de koffietafel gevlogen en heb ik al de kleurige knopjes van de afstansbediening eraf geknabbeld.
    Ik heb ze niet opgegeten hoor, enkel op de grond gezwierd...

    Soms maakt ze wel veel kabaal vind ik.
    Dan zet ze de radio heel luid en dan staat ze voor mijn kooi te dansen en dan wil ze dat ik met haar mee doe.
    Ze maakt zich dan best wel belachelijk vind ik.

    's Avond besteedt ze heel veel tijd om me te knuffelen. Wat is het zalig als ze zo lang over mijn kopje aait totdat ik begin in de dommelen. En dan fluistert ze zo zachtjes in mijn oortje dat ik de liefste Mikki ben van de hele wereld

    Ik vind haar ook zo lief...
    Toen ik nog bij de kweker zat tussen 12 andere vriendjes en de kweker opende de deur van de glazen kooi, dan was ik de énige die op haar arm is gekropen.
    Het was wederzijdse liefde op het eerste gezicht!

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X