Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dagboek Elmo en de valkjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Dagboek Elmo en de valkjes

    Hallo allemaal. Ik begin maar met een dagboekje. Ik ben Elmo 8 jaar oud en nu sinds 12 maart 2008 woonachtig in het Friese Leeuwarden.
    Mijn baasjes Jan 32 en Hanneke 24 passen goed op me. Ik moet wel wennen aan hun taaltje, want ja ze spreken natuurlijk Fries. En aangezien ik 8 jaar in Noord Brabant heb gewoond......
    Ik heb nu wel vriendjes. Dit zijn zeven valkparkieten, genaam Karel en wiepie, Sietse en Maaike, Lucky en Blondy en onze gehandicapte vriend Yela.

    Vanaf de eerste dag mocht ik lekker met vrouwtje naar buiten, ik heb me de ogen uit het hoofd gekeken. Al die dieren die er zijn joh!!!!! Ook mensen die mij aan zien net of ik zo bijzonder ben. Mijn vrouwtje zij, dat dit het geval was. Omdat er weinig rosé kaketoe kwekers in Friesland zijn. Zoals ik nu weet ben ik de enige in Leeuwarden. In ieder geval de enige die buiten komt.

    Vandaag ook lekker gewandeld met opa toen begon het ook nog te sneeuwen. Het gekke was dat ik er niet nat van werd. Er waren veel mensen die vroegen of ik het niet koud had. Dit snap ik niet, want ik rilde niet eens. Ik vond die frisse wind door mijn kuif wel lekker.

    Ik zal even vragen of mijn vrouwtje even wat leuke foto's wil plaatsen. Hier komen ze.








    Elmo

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X