Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

witkuif kaketoe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • witkuif kaketoe

    hey hallo, wie kan mij enige informatie geven over de witkuif kaketoe. ik heb sinds enige tijd een man en heb er nu een pop bij gekocht. alleen nu is mijn vraag. hoe gaat de kweek, hoe kun je zien dat de kaketoe`s elkaar aanstaan. Man vertoond baltsgedrag. pop reageerd hier op door de kuif om hoog te zetten en met haar pot op de stok te slaan. dit doet de man ook. is dat goed teken??
    hoop o puitgebreide informatie. geen informatie over tamme vogels in een kooi. dit gaat echt over een kweek koppel en acceptatie .
    hoop spoedig van iemand te horen.
    geraldFoto Bijlagen:

  • #2
    hoi gerald ben benieuwt of je nu naar haast 2,5 jaar al iets meer weet over de kweek van je witkuif ben erg benieuwt omdat ik ook zo,n koppel heb en net als jij toen niet weet war ik aan toe ben dus graag zou ik van jouw wat tips willen hebben of gewoon iets waar ik erg op moet letten of hoe het jouw bv is gegaan met de kweek gr rene

    Comment


    • #3
      hallo ik zou graag meer willen weten van de kweek van de wit kuif kaketoe, heb ze pas aan geschaft maar verders weet ik niet veel van kaketoe,s kweek heb ook een koppel geelkuif zitte maar ik neem aan dat witkuif kaketoe,s anders zijn dus wie wil mij op weg helpen gr rene

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X