Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hulp gezocht

    Beste mensen

    Ik heb een mannelijke naaktoog kakatoe van drie jaar zijn naam is goofy.
    het is een vrolijke en gezonde vogel die de heledag speelt en enkele woorden spreekt.
    Nu is het zo dat ik begin juni ga emigreren naar spanje .
    het was dan ook de bedoeling dat goofy mee zou gaan .
    In spanje staan de ramen en deuren de meeste maanden open en ik had er nog niet bij stil gestaan dat de buren goofy,s stem geluid niet zo prettig zouden vinden.
    Volgens mij is het niet een echte schreeuwer hij vraagt aandacht als ik opsta en dan wil hij een tijdje uit zijn kooi. Ook als er mensen komen laat goof even weten dat hij er ook nog is.
    Dan is er ook nog de reis met de auto zo,n 2000km .
    Mijn vraag is dan ook, is er iemand die goofy een nieuw liefdevol huis wil geven?
    Mocht u intresse hebben dan hoor ik dat graag van u.

    Groetjes Mieke

  • #2
    Mieke.

    Als het echt niet zo een schreeuwer is dan zou ik het er maar op wagen.
    Die Spanjaarden zijn wel wat gewend. Zelf ook niet zo een rustig volkje hé.
    Als het dan nog niet gaat kun je altijd daar nog kijken naar een goed adres.

    Henk
    www.mijnkaketoes.nl

    Comment


    • #3
      hulp gezocht

      Hallo henk

      Mijn Spaanse buren zijn dik over de tachtig jaar.
      Afgelopen jaar heb ik al enkele keren met haar zoon gesproken,daar deze ons vertelde dat zijn moeder last had van het geblaf van ons hondje.
      camela is een chinees naakt hondje van ongeveer drie kilo.
      Kan je nagaan hoe ze zullen reageren op goofy als deze ons s,morgens luidkeels verwelkomt.
      Dennis wil hem wel van mij kopen voor de kweek.maar dat zie ik niet zo zitten, daar ik niet geloof dat goofy het naar zijn zin zou hebben.
      Goofy is een tamme vogel en is gewend dat er mensen om hem heen zijn,en dat hij alle aandacht krijgt. Volgens mij is een kakatoe pas geslachtsrijp als hij zevenjaar is.
      dus nog niet rijp voor de kweek. Het is het beste als ik hier een goed huis voor hem vind.
      Groet Mieke

      Comment


      • #4
        Mieke .

        Duidelijk. Overigens kunnen naaktogen met een jaar of 3 a 4 gaan leggen hoor.
        Ik hoop dat je een goed onderkomen voor hem kan vinden.

        Henk

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X