Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onweer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Onweer

    Wat doen jullie met je grijsje als het s'nachts flink gaat onweren, zoals komende avond en nacht is voorspeld?

  • #2
    Hallo

    Hetzelfde doen als bij alles wat lawaai maakt en/of anders is, net doen of het erbij hoort, denk aan vliegtuigen die overvliegen, klopboren, grasmaaiers enz. gewoon niet reageren en als het tijdens de nacht gebeurt dan maakt dat geen verschil. Bij ons zijn de rolluiken dicht en er hangt een grote handdoek om de kooi die gaat er om 21.00 uur om. Als je er aandacht aan besteed bevestig je alleen maar dat het eng kan zijn.

    Mvg. Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

    Comment


    • #3
      Ik heb altijd een klein led-lampje branden die de huiskamer zodanig verlicht dat hij kan zien dat alles goed is. Mijn ervaring is met mijn vogels door de jaren heen dat als ze eenmaal ergens van schrikken, ze door de angst omdat ze niet zien wat er gebeurt, zich aardig kunnen verwonden. Na zo'n klein lampje wat amper stroom kost hebben zich dergelijke situaties niet meer voor gedaan.
      Koko en Duckie

      Comment


      • #4
        Mijn grijsje heeft geen kik gegeven vannacht, nochtans het heeft hier echt ruig gedaan. ik heb er zelf een uur van wakker gelegen. maar hij echt totaal niets. denk inderdaad dat het zo is omdat we der niet echt aandacht aan besteden als het in de dag/s'avonds gebeurd. en hij is ondertussen ook al 15 jaar oud, dus hij heeft het al wel een aantal keer meegemaakt

        Comment


        • #5
          bedankt voor jullie reacties . Hier is gisteravond een flink onweer geweest, maar ik heb me meer zorgen gemaakt als nodig is. De grijsjes kwebbelden rustig door, vannacht
          is hier ook nog onweer geweest, maar ik heb geen kik gehoord, terwijl ik zelf wakker lag.

          Comment


          • #6
            Niemand hoor ik hier in huis met onweer...geen kids,geen hond,geen katten en geen gaai. En ik hoor zelf ook niets, dus heerlijk.
            Ik zou ook idd niet anders reageren als normaal.

            Verstuurd vanaf mijn Sony Tablet S met Tapatalk
            Groetjes Marie-Louise en Kippie.

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X