Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring op doen met een Grijze Roodstaart.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ervaring op doen met een Grijze Roodstaart.

    Beste mensen,

    Mijn naam is Coen. ik ben al jaren geïnteresseerd in papegaaien, en zou er graag 1 als vriendje willen hebben.
    Echter was! mijn vrouw niet zo enthousiast zo als ik daarom heb ik nooit een papegaai aangeschaft omdat je als gezin een papegaai als vriend in huis haalt en niet 1 man iedereen in het gezin moet er achter staan.

    Zo als ik al zei: mijn vrouw Was niet enthousiast, ik heb haar mee genomen naar bijvoorbeeld avonturia en tot mij spijt ook naar Dennis papegaaien ik ben een leek wat betreft papegaaien maar zelfs ik zag dat het houden van papegaaien beter kan dan daar. maar doordat mijn vrouw in aanraking kwam met papegaaien is ze er ook wat voor gaan voelen, waarnaar we samen hebben besloten een papegaai aan te schaven.

    Echter willen wij ons erg goed in de papegaai verdiepen, en ook ervaring opdoen in het opvoeden en de omgang met papegaaien.
    na veel informatie inwinnen over de papegaaien hebben we besloten om te gaan voor een Grijze Roodstaart. wij zijn nu opzoek naar mensen in de regio van Dordrecht die een Grijze Roodstaat in bezit hebben, wij zouden graag langs komen, om te leren hoe we om moeten gaan met een papegaai. veel kan je leren uit boeken maar het meeste leer je in de praktijk.

    nu zullen er mensen afvragen waarom?
    wij willen graag voor we een Grijze Roodstaat aanschaven zo veel mogelijk ervaring opdoen. dat verdient de papegaai, wij zouden er niet mee kunnen leven dat de papegaai weg kwijt door onze gebrek aan ervaring of kennis. misschien zal dat allemaal wel mee vallen maar het geeft ons en vooral mij een goed gevoel.

    Dus: