Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wel of geen Looprooster looprooster in de kooi van Puck ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wel of geen Looprooster looprooster in de kooi van Puck ?

    Ik heb in mijn (Strong) SARA kooi ""Waar hij alleen 's nachts in zit, en als ik weg ben,of moet"" voor Puck nog het looprooster zitten met zeoliet als bodembedekking. Zeoliet zorgt dat de uitwerpsels van Puck uitdrogen zodat er geen onaangename geurtjes in de kamer gaan hangen. Mijn vraag is doordat de zeoliet bodembedekking nogal hard en hoekig kunnen zijn vraag ik mij af, wat Puck het prettigste zou kunnen vinden over de bodembedekking heen lopen zonder looprooster, of zoals het nu is over het looprooster blijven lopen, wat is verstandigste ?. De leefruimte neemt wel weer iets toe door het looprooster te verwijderen.

    Puck zit verder op zijn klimboom,of is buiten rondom zijn kooi bezig!!
    Puck zit op zijn kooi !!..

  • #2
    Wij hebben gewoon kranten op de bodem liggen die om de dag vernieuwd worden.
    Wij geen roosters, niet voor groot en niet voor klein.
    Wanneer ze al eens iets op de grond gooien of per ongeluk laten vallen, dan kunnen ze het gewoon gaan halen. En soms vinden ze het wel eens leuk om’over de bodem te lopen schooien. Als die netjes is maakt dat niet uit.

    Comment


    • #3
      Wij hadden eerst geen rooster maar omdat hij heel veel rommel maakte ging het rooster erin.Hij werd daar doodongelukkig van.Nu scharrelt hij weer lekker rond en speelt af en toe voor kip,dan vliegen de beukensnippers ons om de oren.Ach met veger en blik is het zo weer opgeruimd Gewoon even uitproberen wat Puck ervan vindt,is mijn advies.
      Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

      Annemoon
      en Magnum

      Comment


      • #4
        ik ben ook geen fan van een rooster,idd omdat ze dat als ze wat hebben laten vallen er niet meer bij kunnen,en ze kunnen niet lekker scharrelen dan wat vele graag wel eens doen,een rooster lijkt me ook niet fijn lopen ook
        ook moet je het rooster regelmatig schoonmaken dan
        mocht jou vogel echt nooit op de bodem komen dan zou je kunnen overwegen om het er wel in te laten,maar je bent er ook niet altijd bij dus weet je niet alles
        en als hij zeoliet niet fijn zou vinden lopen dan schuift hij het wel opzij hoor of gaat er gewoon niet lopen

        Comment


        • #5
          Wij hebben ook geen rooster. Alleen kranten en dat gaat prima , ook makkelijk met schoonmaken !

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X