Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie er van?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat vinden jullie er van?

    Hallo allemaal!

    zoals sommige van jullie misschien al wel weten is onze grijze roodstraat yuppie helaas begonnen met plukken.. Daar ik veel bij mijn vriend thuis ben en mijn ouders nooit de tijd namen om haar er uit te halen heeft mijn vriend een standaart voor onze vriendin gemaakt, om het mijn ouders wat makkelijker te maken. Aangezien onze woonkamer niet al te groot is, was het belangrijk om iets te maken wat je kan inklappen en makkelijk kan opruimen.

    Nou dit is gelukt! Na een hoop sisaltouw haha, maar we zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie ook wel eens zoiets hebben inelkaar gezet en hoe?

    groetjes
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    ziet er prachtig uit. Hoop dat Yuppie nu zoveel afleiding heeft dat hij zijn veertjes met rust laat, wat plukken betreft dan. Je zou er wat slingers in kunnen hangen van lege wc papier rollen, gevuld met iets lekkers en dicht vouwen of volstoppen met papier. Heeft ie wat te doen.

    Comment


    • #3
      Dat zijn zeker leuke ideeen, op dit moment vind yuppie de standaart op zich zelf nog erg spannend.. Dus dit maakt haar lekker moe! En we hangen de wcrollen al in de kooi, dit zodat ze snachts ook afleiding heeft van het plukken

      maar ik houd de ideeen zeker in mijn achterhoofd!

      Comment


      • #4
        Ziet er mooi uit
        Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

        Annemoon
        en Magnum

        Comment


        • #5
          Heel leuk gedaan
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X