Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

broedrijpe poppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • broedrijpe poppen

    Ik heb een probleem met 2 poppen.Nadat de mannen gestorven waren hadden we de 3 poppen bij elkaar gezet.Dit werd oorlog,ze lieten 1 pop links liggen en lieten haar niet met rust.Haar alleen in een voliere gezet en toen nog een grijze roodstaart erbij gekocht waarvan de eigenaar niet wist of het een pop of man was.Dit ging goed ,ze verstaan zich goed,maar nu het probleem.Het zijn alle 2 poppen en zijn begonnen met eieren leggen en leggen om de paar maanden beide eieren, en we willen liever geen mannen meer erbij kopen.Wat kunnen we hieraan doen??Heeft iemand misschien een bevrucht ei voor ons die hij als hij uit het ei is en deze groot is weer terug komt halen,We geven al extra calcium. De andere 2 poppen hebben dit gedrag niet en leggen ook geen eieren. We zijn bang dat het leggen teveel van hun gezondheid vraagt.

  • #2
    ik heb ook een koppel poppen en inderdaad mag er geen andere in de buurt komen
    ze leggen ook af en toe eieren
    ik heb ze regelmatig om gezet op een andere plek zodra ze gingen graven
    weet niet zo ze zitten bij jou maar zodra ze op een plekje een ei kunnen leggen doen ze het zelfs ooit een keer gewoon op de grond
    het is erg lastig om ze niet broeds te laten worden ja

    Comment


    • #3
      broedrijpe poppen

      ze zitten bij mij in grote voliere's van 1m breed,2m diep en 1.85 hoog,ze kunnen klauteren,hebben 7 stokken waardoor ze door de voliere kunnen "lopen".Ze hadden een broedblok,waarin ze zich konden terug trekken maar die ik inmiddels heb weggehaald .2.jpg

      Comment


      • #4
        broed blok weghalen was verstandig,zo min mogelijk gelegenheid geven
        maar als het tegen zit gaan ze gewoon op de grond broeden
        wat ligt er op de bodem,het maakt ze volgens mij niet uit hoor,als ze willen leggen doen ze het,maar misschien wordt het wel minder nu

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X