Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kraag wordt kapot gebeten (help)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kraag wordt kapot gebeten (help)

    Hey,

    Een aantal weken geleden zijn we moet toepie naar de dierenarts in lanaken geweest om toepie te laten nakijken want ze plukte zich tot bloedenstoe. Toen heeft ze antibiotica, ontstekingremmers, kraag, zalf en een halsband gekregen tegen het plukken. Maar nu is ze zo slim dat ze de kraag kapot bijt en vervolgens aan de halsband begint zodat ze zich weer kan gaan plukken. Ik snap dat de wondjes doen jeuken en ze heeft al 2 kragen kapot gemaakt. Ik doe der 1 keer per dag in de douche en ik moest de zalf op blijven smeren tot het op is.

    maar wat doe ik nu met die kraag? Hoe zorg ik ervoor dat ze die niet kan slopen?

  • #2
    Is het een idee om een groter (langer) kraagje te vinden? Zodat ze er misschien niet bij kan. Of misschien een permanenter/steviger kraagje?


    Linda & Jack

    Comment


    • #3
      Ook zorgen voor veel afleiding! Takjes ed om te slopen


      Linda & Jack

      Comment


      • #4
        Ja ik ga een nieuwe kraag maken, iets van pvc buis ofzo. Zoals bij koppiekrauw staat.

        ze heeft om de week een geheel nieuer inrichting, die heb ik gisteren weer compleet veranderd. Ik heb eten in doosjes verstopt, wilgentskjrs opgehangen, trosgierst opgehangen, nieuw touw, denneappels op de bodem gelegt en een denneallel opgehangen. Ik zal straks even een foto plaatsen.

        heeft een halsband een belaalde maat nodig?

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X