Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijn vleugel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Pijn vleugel

    Gister heeft Crokie een ongelukje gehad met de hond, Crokie vloog naar de eetkamerstoel en lande op de zijkant , onze hond sprong van de bank gleed uit en botste tegen Crokie , dus die zat klem tussen stoel en hond (30kg). Hij liet gelijk zijn vleugel hangen. Dus va gebeld en we konden komen. Niet gebroken, medicijnen tegen de pijn gehad. Maar nu wil hij niet echt eten. Praat niet en slaapt veel. Maandag heb ik een belafspraak met de va even overleggen hoe het gaat.
    Is het normaal dat hij niet of nauwelijks eet? Hij heeft echt maar een paar hapjes genomen en een klein stukje banaan.
    Medicijn geven is ook een drama iemand daar tips voor?
    We krijgen maandag of dinsdag ook de uitslagen van alle testen en ook of het man of vrouw is.
    Spannend allemaal.

  • #2
    Het kan zijn dat hij niet eet omdat hij erge pijn heeft.
    Pak 'm in de papegaaien-houdgreep en laat de druppels medicijn via het gleufje tussen de boven en ondersnavel naar binnen lopen.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Dank je voor je reactie. Ja zo heb ik het vanmiddag gedaan, ging redelijk hij vind het niet leuk om nu gepakt te worden , hij stapt wel op en doet niet lelijk ofzo maar zodra je bij z’n vleugel komt merk je dat het zeer doet. Maar is wel gelukt en daarna beloond met een stukje banaan en dat ging op. Vanavond een paar hapjes genomen maar niet echt heel veel. Wel gedronken. Morgen maar kijken of hij wat fruit extra wil ofzo. Hoop dat hij snel weer de oude is , zo sneu dit.

      Comment


      • #4
        Probeer idd even wat dingetjes die hij erg lekker vind fruit nootjes ed. Het belangrijkste is nu dat ie wat blijft eten.
        merk je wel dat de pijnstiller werkt ?
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment


        • #5
          Hij slaapt veel en houd z’n vleugel van z’n lijf af. Heb wel het idee dat het wat doet, heeft net een klein stukje walnoot gegeten en ga zo een eitje koken. Heb hem drinken aangeboden en daar heeft hij van gedronken. Hij doet af en toe een poging tot spelen met z’n bel maar is niet lang. Zegt bijna niets , medicijn ging goed net om te geven. Zou blij zijn als ik morgen kan bellen. Weet het gewoon niet of dit oké is. Hij wil wel kroelen en stapt ook op zonder problemen.
          Denk dat ik het ei een beetje door de pellets doe.

          Comment


          • #6
            Hij heeft er duidelijk pijn of last van.
            Als het zeker niet gebroken is denk ik dat het langzaam vanzelf moet genezen.
            Vertroetel 'm maar lekker de komende dagen.
            Hou ook zijn gewicht even in de gaten, dat ie niet teveel gaat afvallen.
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

            Ken je papegaai

            sigpic

            Comment


            • #7
              Ja zal ik doen. Heb de kooi dicht omdat z’n balans niet goed is en bang ben dat hij valt.
              Morgen even overleggen en dan zien we wel even

              Comment


              • #8
                Hoe gaat het nu ?
                Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                Ken je papegaai

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Waarom heeft de DA de vleugel niet geïmmobiliseerd.

                  Comment


                  • #10
                    Als het niet gebroken is is het voor de vogel gewoonlijk beter op een natuurlijke wijze te laten genezen. Maar ik verwacht dat als het niet beter gaat er meer mee gedaan zal worden...
                    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                    Ken je papegaai

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
                      Als het niet gebroken is is het voor de vogel gewoonlijk beter op een natuurlijke wijze te laten genezen. Maar ik verwacht dat als het niet beter gaat er meer mee gedaan zal worden...
                      Dat heet het paard achter de wagen spannen.

                      Comment


                      • #12
                        Was niet gebroken , we zijn nog een keer terug geweest.
                        Het gaat nu weer goed.
                        Alle bloeduitslagen waren ook goed. En het is een vrouwtje

                        Comment


                        • #13
                          Dat is fijn te lezen
                          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                          Ken je papegaai

                          sigpic

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse
                          Working...
                          X