Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelarts in Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Vogelarts in Rotterdam

    Ik zoek een goede betrouwbare vogelarts in Rotterdam of directe omgeving. In het topic vogelartsen kan ik er geen vinden in mijn regio, maar het lijkt mij sterk dat deze er echt niet zijn. Ook met google kom ik niet verder. Wie weet er één?

  • #2
    Deze heb ik nog kunnen vinden op een site. Ik ken hem echter niet E.M. Zegers Rotterdam 010 455 00 05

    maar goed je kunt even bellen wat zijn ervaríng is

    er is volgens mij maar 1 geregistreerde vogel arts in Rotterdam en dat is Willem schaftenaar maar die is verbonden aan Blijdorp

    henk

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Reille Bekijk Berichten
      Ik zoek een goede betrouwbare vogelarts in Rotterdam of directe omgeving. In het topic vogelartsen kan ik er geen vinden in mijn regio, maar het lijkt mij sterk dat deze er echt niet zijn. Ook met google kom ik niet verder. Wie weet er één?
      Er zijn ook niet zoveel vogelartsen.
      vaak is het een kwestie van de dichstbijzijnde uitzoeken en kan je nog wel een uur onderweg zijn.
      Succes.

      Comment


      • #4
        Misschien is het vanaf Rotterdam voor jou goed te doen om naar Prinsenbeek te gaan. Naar kliniek de Baronie.
        Ik heb een goede ervaring met Peter Bastiaanse. Heel geduldig was hij met mijn Grijsje en nam alle tijd.
        Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
        http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

        Comment


        • #5
          Ik woon ook in Rotterdam en ga ook naar Breda Prinsenbeek.

          Er zit een arts in Vlaardingen, Kindermans, maar voor mij is het reizen net zo lang dan niet langer dan naar Prinsenbeek.
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment


          • #6
            Wij wonen zelf in Terneuzen maar gaan ook naar Bastiaansen. De reistijd heb ik er graag voor over, deze man weet in elk geval waar hij mee bezig is. Een super fijne dokter voor de vogel!

            Comment


            • #7
              kindermans kan ik je aanbevelen.
              een flinke tante is het die duidelijk zegt waar het op aan komt.
              en stopt niet onder stoelen of banken dat ze een voorstander is van kortwieken.
              ze hebben zelf minimaal 1 ara achter in de zaak zitten. en er komen met regelmaat veel vogels binnen (gezien toen wij daar veelvuldig kwamen)

              ik vindt haar zelf echt kundig want ze heeft onze arme bandit (ex babyvogels.....) er wel met raad en Daad doorheen kunnen slepen!!

              ze is volgens mij alleen niet officieel een vogelarts.

              Comment


              • #8
                Bastiaansen ook niet volgens mij!

                Comment


                • #9
                  hier gaan we ook altijd gewoon naar de baronie; heb enkel goede en prettige ervaringen met peter bastiaanse.
                  "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

                  Groetjes Wilmaaa


                  & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Fijn om te lezen dat er meer mensen goede ervaringen hebben met Peter Bastiaanse / De Baronie in Prinsenbeek.
                    Ik heb de arts aangeraden gekregen van de kweker waar Kip vandaan komt, maar zoals ik al eerder schreef heb ik er maar 1 keer gebruik van hoeven maken, en dat was om hem na aankoop even te laten checken en extra te testen op 1 onderdeel.
                    Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
                    http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

                    Comment

                    Ads onder in topics

                    Collapse
                    Working...
                    X