Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verzekering afsluiten of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door vera grootjes Bekijk Berichten
    joseetje
    waar en hoe ben jij verzekerd?
    Mijn gaaies is verzekerd bij Petplan, het uitgebreidste pakket (totaalpakket) en een extra pakketje. Er bestaan extra pakketten voor chemo, bestralingen, crematie enz. De goedkopere pakketten hebben allemaal een enorm eigen risico of dekken de kosten maar voor de helft. Ik betaal hiervoor 15,85 maar dan krijgen m'n meiden wel alles wat ze nodig hebben en hoef ik me nooit zorgen te maken of ik hun behandelingen kan betalen en of ze wel de beste zorg krijgen. Ook bij twijfel: hup naar de vogelarts zonder na te denken over de kosten van een consult.
    Dt totaalpakket houdt ook in dat je elk jaar voor 110 euro aan preventieve maatregelen vergoed krijgt, daaronder kun je bijna alles indelen: jaarlijkse check up, ontlasting en of bloedonderzoeken puur ter controle en zelfs kortwieken.

    Er zijn wel voorwaarden verbonden om aangenomen te worden. Zo moet je vogel getest zijn op alle 4 de ziektes, een lichamelijk onderzoek ondergaan bij een vogelarts en moet de ontlasting gezond zijn bevonden door de arts. Als je aangeeft bij de arts dat het voor een verzekering is krijg je korting op alle onderzoeken.
    Ook moet je je vogel laten chippen, dit omdat ze zelfs zoekacties vergoeden als je je vogel verliest. Dit chippen mag je doen binnen een bepaalde tijd NA het afsluiten van de verzekering en word dan volledig vergoed. Wel bij totaalpakket dan hè.

    Nog meer vragen? :P
    Nikki
    Fleur

    Zazu & Zoë (forpusjes)

    Comment


    • #17
      Toen ik Kip verzekerde bij Petplan enkele maanden geleden was een vaste voetring gelukkig ook voldoende als identificatie en hoefde hij niet gechipt te worden.
      Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
      http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X