Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slapen Op Een Poot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Slapen Op Een Poot

    10 weken oud congo slaapt op 1 poot
    soms op rechtse poot en soms op linkse is dat normaal ?

  • #2
    ja is heel normaal. Ik heb geen ervaring met jonge vogels maar als dit niet klopt dan zullen er vast mensen gaan reageren die hier ervaring mee hebben.

    Is je vogel al zelfstandig?

    Comment


    • #3
      hmm jha moet ik daar voor naar voegelarts gaan weet iemand een goei vogelarts ik moet hem namelijk ook laten testen full onderzoek..

      ma dus dat s normaal op een poot rusten en slapen??

      hij is nog niet echt helemaal zelfstandig hij probeert wel te klimmen en zo

      en als ik meerdan 5 uur geen pap geeft wil hij zelf gaan eten uit het bakje (eivoer mais ... )ma ja ik kan dat niet tegen dat ik dat beesje 5 uur niks laat eten

      Comment


      • #4
        Hoi Ozzi, ik begrijp uit jouw verhaal dat je nog geen ervaring hebt met jonge vogels. Heb je contact metdegene waar je de vogel vandaan hebt?
        Deze moet jou kunnen vertellen hoe te handelen.
        hier op het forum kun je vast wel vinden wanneer en wat ze voor voeding moeten hebben. Geef je alleen zaad of bied je ook ander eten aan? zoals pellets geweekt in water, fruit, groente, nootjes?

        Een hele goede vogelarts is Hedwig v d Horst en die zit bij jou in de buurt, anders naar Breda, Peter Bastiaanse.

        Even zoeken op forum: lijst met vogelartsen.

        Comment


        • #5
          de meeste vogels slapen op 1 poot,heel normaal dus.
          pap heeft hij nog wel nodig maar het is wel belangrijk dat hij nu ook zelf zaad gaat eten.
          meestal eten ze tot een week of 12 pap,soms wat langer,vanaf 12 weken zit je ongeveer op nog maar 1 x pap per dag.
          weet niet hoe vaak je nu pap per dag geeft,zou nu met 3 x zeker genoeg moeten zijn.
          als hij zaad eet ga je over op 2 x per dag pap enz.
          je merkt het zelf wel een beetje aan je vogel waar hij behoefte aan heeft.

          Comment


          • #6
            oke ik snap het bedankt voor reacties

            Groetjes Ozzi

            Comment


            • #7
              Het zou juist geen goed teken zijn als je (volwassen) vogel op 2 poten slaapt ;-)

              Nu is de jouwe nog jong dus dat mag nog...
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

              Ken je papegaai

              sigpic

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse
              Working...
              X