Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweker en doodsverklaring

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kweker en doodsverklaring

    Hallo allemaal,

    Ik had het email adres van de kweker gekregen.Dat zodra ik de doodsverklaring van Rossi binnen zou krijgen.Deze per email kon toe sturen.
    En wat blijkt: Het email adres klopt niet,krijg deze terug.
    Had het gesprek opgenomen en terug geluisterd voor het email adres,heb het goed opgeschreven.
    Hoe nu verder,daar moeten we even over nadenken.
    Zit ik net te kijken op zijn advertenties op marktplaats.Wat blijkt eergister en gisteren heeft hij nieuwe advertenties geplaatst.Terwijl hij weet dat de besmetting van Rossi bij hem vandaan komt!!!
    Je zou verwachten van een goede kweker dat hij de advertenties weghaald en alles zelf ook onderzoek verricht naar zijn zieke vogels.Onbegrijpelijk is dit!!!!!

    Ben vandaag ook nog bij de vogelarts in Amsterdam geweest met ons grasparkietje,Tweety.Die hebben wij al ruim 2 jaar,maar loopt natuurlijk ook de kans besmet te zijn.Bloed afgenomen en weer afwachten en dan over 3 maanden nog eens herhalen.

    Ik heb daar nog veel gesproken over Rossi,want medelevend zijn ze echt wel.Voel me erg gesteund door ze!!

    Inmiddels het huis schoon gemaakt met Virkon S.Was een hele zoek tocht,maar onze dierenvoeder heeft het kunnen bestellen en nu nog regelmatig blijven ontsmetten

    Groetjes (naam verwijderd)
    Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:27. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

  • #2
    Hallo,

    Bij de meeste advertentie's op MP staat toch ook mail adverteerder dus stuur je het via die weg.

    Nog een vraagje van mijn kant was de grasparkiet wel ooit getest?
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      Hallo,

      Bij de meeste advertentie's op MP staat toch ook mail adverteerder dus stuur je het via die weg.

      Nog een vraagje van mijn kant was de grasparkiet wel ooit getest?

      Hallo,

      Ja via die weg heb ik nu ook een email verstuurd.Nu afwachten of hij reageerd.
      Nee,was nog nooit getest,omdat ik hier ook niet bekend mee was.
      1 ding staat als een paal boven water,Rossi (papegaai) heeft het niet via de grasparkiet opgelopen.
      Want dan duurd het minstens 3 weken voordat ze ziekjes worden.
      Wij hebben Rossi 2 weken en 5 dagen thuis gehad.Heb dit na gevraagt aan de vogelarts te Amsterdam.Want dat was ook onze angst.Maar die is weg genomen.Hij heeft het duidelijk opgelopen bij de kweker.

      Groetjes (naam verwijderd)
      Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:28. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

      Comment


      • #4
        Kweker Rossi

        Hoi Manuela,

        Ja ik hoop dat je via marktplaats die kweker kan mailen moet haast wel want hij wil natuurlijk zijn vogels verkopen..
        Niet te geloven dat hij gewoon doorgaat ??
        Mag ik vragen hoe de kweker heet en welke plaats ? (lekker nieuwsgierig)

        Wat vervelend is dit toch báh...
        Nu moet je ook nog wachten op uitslag van je parkietje ...ik hoop van harte dat dat ok is..

        Laat t niet zitten Manuela maak er werk van..

        Ik leef met je mee hoor .. zo balen...

        Succes..

        Groeten Willemien
        sigpic

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Willemien Bekijk Berichten
          Hoi Manuela,

          Ja ik hoop dat je via marktplaats die kweker kan mailen moet haast wel want hij wil natuurlijk zijn vogels verkopen..
          Niet te geloven dat hij gewoon doorgaat ??
          Mag ik vragen hoe de kweker heet en welke plaats ? (lekker nieuwsgierig)

          Wat vervelend is dit toch báh...
          Nu moet je ook nog wachten op uitslag van je parkietje ...ik hoop van harte dat dat ok is..

          Laat t niet zitten Manuela maak er werk van..

          Ik leef met je mee hoor .. zo balen...

          Succes..

          Groeten Willemien
          Lieve Willemien,

          Ja dat heb ik nu inmiddels gedaan.verder even afwachten.
          Ja het blijft spannend hier.
          En ja wij gaan zeker deze kweker aanpakken,want dit kan/mag niet meer gebeuren.
          Zodra ik meer weet zal ik het weer plaatsen.
          De naam vertel ik liever nog even niet,maar zal het na het afhandelen zeker bekend maken.Ik hoop dat je dat kunt begrijpen

          Groetjes (naam verwijderd)
          Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:28. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

          Comment


          • #6
            Hoi Manuela

            Hoi

            Tuurlijk ik begrijp t wel..
            Veel succes en kom voor jezelf op..

            Dit kan/mag zeker niet meer gebeuren !

            Groetjes Willemien
            sigpic

            Comment


            • #7
              Naam en toenaam van de kweker zsm op marktplaats zetten, deze man moet direct gestopt worden.

              Dat mensen zoals hij niet gestopt worden is dé reden waarom verschrikkelijke ziektes als pbdf en kds blijven voortwoekeren in Nederland.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk Berichten
                Naam en toenaam van de kweker zsm op marktplaats zetten, deze man moet direct gestopt worden.

                Dat mensen zoals hij niet gestopt worden is dé reden waarom verschrikkelijke ziektes als pbdf en kds blijven voortwoekeren in Nederland.

                Hallo Harold,

                Ik deed ook niets liever dan dat.
                maar wij wilden het eerst op een nette manier oplossen met de kweker.
                Zijn email klopte niet en telkens weer zijn email die verranderde.
                Ik heb nu eindelijk een hele email + doodsverklaring kunnen sturen.Maar het rare is de bewijs stukken die ik stuur blokeerd hij en krijg ik dus terug.
                Morgen vroeg zou hij mij bellen,ik wacht dat nog even af.
                Word het niets dan zal de heel nederland weten wat voor hobby kweker dit is.Zal dan morgen middag ook het programma recht gezet (rtl4) inschakelen.Maar er gaat heel wat gebeuren
                Want wat hij doet kan /mag niet meer gebeuren.
                Word vervolgt.

                Groetjes (naam verwijderd)
                Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:29. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

                Comment


                • #9
                  Wat een toestand zeg..
                  Is er geen mogelijkheid om met papieren en al langs te gaan? Via de mail kan hij natuurlijk de mooiste verhalen vertellen..

                  In ieder geval succes, ben benieuwd wie de kweker is... Laten we maar hopen op een goede afloop, voor zover dat nog kan.. :-/
                  http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                  Comment


                  • #10
                    Kweker

                    Hoi

                    Nou dan weet je het al wel....
                    Deze kweker klopt niet als hij rommeld met zijn email adres en de stukken retour doet.. bleeh wat een enorme kwallebal (op zijn zachts gezegd dus)
                    Hij had (als ie zuiver was).. geïnteresseerd moeten blijven in het wel en wee van Rossi..en jou tegemoet moeten komen met een oplossing (ook als Rossi nog geleefd zou hebben..)
                    Hoe kan je nou als kweker iemand in de kouw laten staan die een vogel van jou heeft gekocht, en vervolgens aan een ziekte is bezweken ?? Dat zou dan toch niet lekker zitten ?? daar doe je toch wat aan als kweker zijnde ?? Zooo raarr..
                    t schijn t em niet te interesseren.. wat vals grrrr..alleen maar de money...

                    Ben benieuwd of ie morgen belt .. t zal me verbazen .. en als ie belt zal het wel een kortaf belletje zijn met de mededeling dat t ie niet bereid is je te helpen anders had t ie dat toch allang gedaan ??

                    Manuela je hebt groot gelijk.. laat t maar aan heel Nederland weten en schakel 'Recht Gezet' rustig in.. (als ie niets wil doen)
                    Gewoon vechten voor je rechten !!

                    Sterkte met je telefoontje (als ie belt)...laat je niet afschepen en laat t achterste van je tong horen.......................


                    SUCCESSSSS......

                    Groeten Willemien
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft
                      Wat een toestand zeg..
                      Is er geen mogelijkheid om met papieren en al langs te gaan? Via de mail kan hij natuurlijk de mooiste verhalen vertellen..

                      In ieder geval succes, ben benieuwd wie de kweker is... Laten we maar hopen op een goede afloop, voor zover dat nog kan.. :-/
                      Hallo
                      Ja mijn man zei het zelfde
                      We gaan er vanavond naar toe
                      Zuen wat hij dan te zeggen heeft
                      Want zijn adres wilde hij niet geven daar ben ik op slinkse wijze achter gekomen door te bellen onder 0000 en zeggen dat ik een papegaai wil kopen en daar het adres voor nodig had

                      Word vervogt
                      Groetjes (naam verwijderd)
                      Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:29. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Willemien
                        Hoi

                        Nou dan weet je het al wel....
                        Deze kweker klopt niet als hij rommeld met zijn email adres en de stukken retour doet.. bleeh wat een enorme kwallebal (op zijn zachts gezegd dus)
                        Hij had (als ie zuiver was).. geïnteresseerd moeten blijven in het wel en wee van Rossi..en jou tegemoet moeten komen met een oplossing (ook als Rossi nog geleefd zou hebben..)
                        Hoe kan je nou als kweker iemand in de kouw laten staan die een vogel van jou heeft gekocht, en vervolgens aan een ziekte is bezweken ?? Dat zou dan toch niet lekker zitten ?? daar doe je toch wat aan als kweker zijnde ?? Zooo raarr..
                        t schijn t em niet te interesseren.. wat vals grrrr..alleen maar de money...

                        Ben benieuwd of ie morgen belt .. t zal me verbazen .. en als ie belt zal het wel een kortaf belletje zijn met de mededeling dat t ie niet bereid is je te helpen anders had t ie dat toch allang gedaan ??

                        Manuela je hebt groot gelijk.. laat t maar aan heel Nederland weten en schakel 'Recht Gezet' rustig in.. (als ie niets wil doen)
                        Gewoon vechten voor je rechten !!

                        Sterkte met je telefoontje (als ie belt)...laat je niet afschepen en laat t achterste van je tong horen.......................

                        SUCCESSSSS......

                        Groeten Willemien
                        Hoi willemien,
                        Zit nu al in spanning te wachten
                        Ik zal ook dit gesprek weer opnemen want zo slim ben ik nu wel weer
                        Dat heb ik de vorige keren ook gedaan
                        Dus dit even afwachten
                        Maar ben er ziek en overstuur van
                        Zo ga je niet met mensen om
                        En dan telkens zeggen dat hij het netjes wil oplossen!!
                        Dus afwachten maar weer en dan aktie!!
                        Groetjes (naam verwijderd)
                        Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:29. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,


                          Want zijn adres wilde hij niet geven daar ben ik op slinkse wijze achter gekomen

                          en hoe is dan Rossi in jullie bezit gekomen???
                          ik weet niet alles maar doe mijn best

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                            Hallo,





                            en hoe is dan Rossi in jullie bezit gekomen???
                            Wij wilden er op een zondag avond naar toe maar dat kwam niet.Toen heb ik een afspraak gemaakt voor de dinsdag ochtend 14 feb.Maar dan moest ik naar zijn werk toe komen.Een kas en noten winkel en dat heb ik gedaan.Vandaar dat ik zijn huis adres niet weet.

                            Comment


                            • #15
                              De kweker heeft een email gestuurd
                              Dat hij nog maals 1 week wil na denken voordat er een oplossing komt!!
                              Terwijl ik hem vorige week maandag al op de hoogte had gesteld. Toen moest hij ook na denken, wat ik toen wel begreep
                              Hij beloofde het op te lossen na de doodsverklaring
                              Ik weet het gewoon niet meer

                              (naam verwijderd)
                              Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:30. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X