Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slapen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Slapen

    Sinds gister hebben we dan eindelijk onze crokie thuis. Het gaat erg goed. Nu vroeg ik me af hoeveel een grijsje roodstaart van 14 weken slaapt overdag?! Vandaag slaapt crokie erg veel echt met koppie tussen de veren en op 1 pootje. De ene keer is het maar tien min en andere keer half uur. Maakt dan af en toe een geluidje. Slaapt ook nog graag op de bodem van de kooi.
    Morgen gaan we beginnen met wegen en dan per dag bijhouden. Vind dat ie niet zoveel gegeten heeft. Hebben appel en granaatappel aangeboden maar moet daar niets van hebben.

    Verder maakt hij veel brabbel geluidjes en is erg alert, is even uit de kooi geweest en vond dat heel spannend en viel op m'n arm in slaap na 5 min. Hebben hem toen terug gedaan in de kooi.

  • #2
    het is nog een puppie en hij is er nog maar net
    jonge vogels slapen nog veel overdag,en nu zeker met alle nieuwe indrukken die hij nu opdoet
    en als hij slaapt groeit hij he
    maak je geen zorgen om dat hij teveel zou slapen,dat is niet zo,dat heeft hij echt nodig
    hier slapen de volwassen gaaien ook gewoon overdag alleen wel minder dan zo'n kleintje
    vergelijk het met kleine kinderen,die slapen ook overdag en kunnen ook zomaar overal in slaap vallen,net als mijn kleinzoon pas,viel met zijn gezicht midden in zijn bord met eten :-)

    Comment


    • #3
      Dank je voor je reactie. En op zo'n moment heb je net geen camera bij de hand. Dacht al wel dat het zo was hoor maar heb dan even een bevestiging nodig dat het normaal is. Baby's slapen iok bijna de hele dag en ja onze hond tien ze pup was ook ( ha ha en nu weer ) alleen omdat ze een bejaard dametje is nu. We laten hem of haar ook gewoon lekker slapen hoor ziet er zo lief uit met dat koppie tussen de vleugels en pootje omhoog.

      Comment


      • #4
        dan doe je het toch goed,vergelijk gewoon veel met een mens,en inderdaad als ze ouder worden slapen ze ook weer meer
        ze nemen rust wanneer ze het nodig hebben en zoals jullie het doen dan gewoon even met rust laten
        niks aan veranderen :-)
        ook met de opvoeding,veel praten tegen je vogel,ze zijn heel slim en snappen na verloop van tijd heel goed wat je bedoelt,net als een klein kind
        ook als er hier eentje wat zegt geef ik automatisch antwoord,dat moet je erin laten groeien
        je zegt het bijv. ook wat tegen je kind als je kind moet komen,dus ook tegen je gaai ook kom maar stap op of beide,wat je ook kiest,keer op keer,altijd eigenlijk
        dan leren ze makkelijker wat je van ze wilt

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X