Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gino

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gino

    Morgen gaan we Gino ophalen bij Dieca hij of zij is dan 8 weken oud.Angel hoe is het vandaag met drakie gegaan?Groetjes Dirk

  • #2
    Drakie ophalen


    Hallo allemaal
    Hehe eindelijk was het zover,eindelijk ons papegaaitje ophalen. We hebben echt een hele hoop informatie gehad. Over hoe we m op moeten voeden,echt heel goed hoor bij Dieca, Sjaak neemt echt alle tyd voor je we gingen Drakie om half 3 ophalen en zaten pas om half 6 weer in de auto. Ik had een heel rood hoofd van al die info, maar gelukkig had Sjaak alles op papier gezet. We moesten even oefenen met pap voeren met een spuit dat is in t begin best lastig en een kliederboel.Sjaak deed het even voor maar er ging geen druppeltje naast en ik deed het en de hele handdoek en Drakie zaten onder hahaha. Maar na een paar keer zal het best beter gaan. Ik ben nu nog een beetje onzeker of ik het allemaal goed doe, of zn pap op de goede temperatuur is en of zn krop goed leeg is, maar als je net een echte baby hebt ben je ook onzeker daar moet je ook ingroeien dus dat zou nu ook wel zo zijn. Ik heb foto's gemaakt en ik probeer ze even hierop te zetten.
    Het is wel een lieffie hoor hij slaapt nog veel maar dat is goed en hij loopt nog zo lekker onhandig net van die grote pipo schoenen haha. En hij piept zo lief en af en toe brabbelt hij lekker op zijn manier. Ik ga hopelijk nog heel lang van hem genieten.
    Kus Angel

    Comment


    • #3
      drakie


      Hoi angel,
      Wat een schatje is Drakie.... Ik hoop dat je heel veel plzier met hem zal hebben.
       Groetjes Debbie

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X