Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Papegaai eet zitstok op

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Papegaai eet zitstok op

    Hi,

    Onze papegaai eet sinds kort zijn zitstok op, zodanig dat hij hem door midden "zaagt". Ik denk dat hij het uit verveling doet. Het probleem is dat de kooi te groot is om door de deur te gaan om hem mee te nemen naar de huiskamer waar we veel zitten. Is verveling de oorzaak?

    Groetjes,
    Piet

  • #2
    Verveling kan.
    Maar eerder denk ik dat hij/zij wil knagen aan daar zijn zitstok voor gebruikt.

    Comment


    • #3
      ik ga er vanuit dat je vogel een huiskamer vogels is,wel een beetje jammer dat hij dan niet in de woonkamer kan staan
      denk dat het in gedrag kan schelen,hij wil er ook bij horen
      heeft hij genoeg speelgoed en wat te knagen in zijn kooi ?
      zo te lezen is de vogel niet tam,maar ook een niet tamme vogel kan je uit de kooi laten klimmen en op een speelplaatsje op de kooi of stok hoe de kooi in elkaar zit zitten
      je zou hem kunnen leren dat hij als je er bent uit de kooi mag en als je gaat slapen er weer in moet,dat kan op vele manieren en soms gaan ze uit zichzelf al als het donker wordt
      ik zou zeggen maak een plekje in de woonkamer als dat mogelijk is en besteed iets meer aandacht en biedt hem genoeg aan wat je ook af en toe verandert aan hem en zie hoe het gaat

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X