Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandaag is Puck een grijze roodstaart precies 1 week bij mij thuis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Vandaag is Puck een grijze roodstaart precies 1 week bij mij thuis.

    Hallo allemaal, Graag wilde ik het volgende laten weten aan de lezers van dit forum dat ik Puck een grijze roodstaart geboren op 04-02-2016 nu vrijdag 3-6-2016 precies een week in huis heb staan. Ik wil nu graag laten weten dat alles goed gaat met hem, en mijn vraag is nu wanneer ik het beste kan beginnen met trainen, na een periode van een week tot 10 dagen bij mij thuis te zijn. ?

    Hij laat zich gewillig in zijn nek kriebelen, maar probeert ook nog in je vinger te bijten, zodat ik Puck dan voor minimaal 5-10 minuten op het "strafbankje" te zetten en te negeren, en ik dan iets anders ga doen voor mijzelf. Nu wil ik binnenkort de training met de clicker training starten met op en afstappen, met naar mij toe komen vliegen en van mij af. Maar hoe en kan ik nu het beste starten want luisteren doet hij nog niet echt goed ik ben er wel mee bezig.
    Hoe lang geleden zijn jullie begonnen met trainen voordat jullie grijze roodstaart de eerste beginselen door had ?

    Wie kan mij advies geven ?

    Turbo-Eric
    Puck zit op zijn kooi !!..

  • #2
    je kan al een begin maken met trainen
    maar hij moet eerst goed op en afstappen en je vertrouwen hebben
    en niet teveel straffen
    als hij bijt doe als het kan alsof er niks gebeurt is,alleen als het echt te erg is straffen,je kan ook alleen waarschuwen met heej,nee of pas op he ofzo en beweeg je even je hand met een schokje zodat hij heel even een beetje uit balans raakt,dat pakken ze ook snel op en gaan het zelf soms ook zeggen als ze weten dat ze stout zijn,ze zijn heel slim

    Comment


    • #3
      Beloon je vogel met iets dat hij graag lust .....
      en waar hij dus ook graag voor komt/werkt.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X