Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een ei en wat nu, help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • een ei en wat nu, help

    Kiki (man) en Kaatje (pop) wonen al 12,5 jaar in 1 kooi samen.
    Ik heb hier wel eens over geschreven dat Kaatje zich laat verennen en Kiki in zijn hormonale fase haar wilt betreden maar Kaatje daar niet van gedient is.

    Nu vanmorgen wil ik de kooi weer ontdoen van viezigheid van een dag en ligt er toch een ei in de sloopdoos...
    E zit er nog eentje zo te zien, onder de staart.
    Ik weeet bijna wel zeker dat het niet bevrucht is, maar ja, ik ben er niet altijd bij.

    Kaatje is 13 en Kiki 25.
    Waar kunnen jullie mij in adviseren, want dit had ik nooit verwacht oit mee te maken te hebben.

    Ik heb al heel wat berichten in de afgelopen jaren voorbij zien komen over dit onderwerp, maar nooit opgeslagen in mijn hersens, aar dit niet van belang was hier.

    Ik wacht op jullie adviezen..

  • #2
    lekker laten liggen totdat ze er geen interesse meer in heeft
    als ze gaat broeden laat je dat gaan anders heb je kans dat ze weer gaat leggen
    na verloop van tijd kan je ze weg halen

    Comment


    • #3
      Hallo Ria,

      Lekker laten liggen de vogels hebben gekozen voor die plek ook al is het bij gebrek aan beter.
      En de rest merk je vanzelf, gaan ze broeden ook mooi komen er jongen ook mooi nu tijd genoeg nog om je in te lezen.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

      Comment


      • #4
        En heeft nummer 2 zich ook laten zien?
        ik weet niet alles maar doe mijn best

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
          En heeft nummer 2 zich ook laten zien?
          Hoi Henk, nee nog niet gezien. Ik vond haar nog wat dik bij de cloaca, maar er ligt nog niets. Ze gedraagt zich het zelde als altijd. Gisteren gewoon onder de douche geweest. Ze kijkt er niet naar om.

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Vandaag het ei weggegooid. Nog wel even open gemaakt en was niet bevrucht. Kaatje deed er helemaal niets mee. De afgelopen dagen werd het ei uit de doos gegooid en was duidelijk dat ze het niet wilde. Ik heb wel geleerd hiervan, helaas voor kiki die een doos het einde vind om te slppen, krijgt hij dit niet meer.

            Wat een avontuur om dit mee te maken.

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Haha superleuk Ria!
              zijn altijd wel spannende dingen om mee te maken. Al helemaal dat je het biet verwacht!
              Doe ze een dikke knuffel van mij chica en Denzo
              Denzo Chica

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse
              Working...
              X