Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raar gedrag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Raar gedrag

    Hallo allemaal, sinds enige tijd woon ik bij mijn vriend en zijn papegaai in huis.

    Nu heb ik toch enige vraagjes over zijn lichaamstaal, ik kan hem eten geven hij pakt het gewoon uit me hand zonder lelijk te doen, als hij los is gaat het ook gewoon goed, voelt hij zich op zijn gemak en kan ik hem ook voeren.

    Enige wat ik niet begrijp is moment dat hij in de kooi zit en ik kom eraan, gaat hij met zijn borst omlaag en beetje raar met zijn vleugels wiebelen. het doet me denken aan een kip.

    Ik kan het niet goed omschrijven maar met zijn lichaam omlaag en met zijn vleugels beetje van zijn lichaam af.

    Weet iemand wat hij hiermee bedoelt?

    Liefs vrouwtje van Pico

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Pico89 Bekijk Berichten
    Hallo allemaal, sinds enige tijd woon ik bij mijn vriend en zijn papegaai in huis.

    Nu heb ik toch enige vraagjes over zijn lichaamstaal, ik kan hem eten geven hij pakt het gewoon uit me hand zonder lelijk te doen, als hij los is gaat het ook gewoon goed, voelt hij zich op zijn gemak en kan ik hem ook voeren.

    Enige wat ik niet begrijp is moment dat hij in de kooi zit en ik kom eraan, gaat hij met zijn borst omlaag en beetje raar met zijn vleugels wiebelen. het doet me denken aan een kip.

    Ik kan het niet goed omschrijven maar met zijn lichaam omlaag en met zijn vleugels beetje van zijn lichaam af.

    Weet iemand wat hij hiermee bedoelt?

    Liefs vrouwtje van Pico
    hallo mijn beestjes doen dit ook. Ik ervaar dit als enthousiast je aandacht te vragen. Dit doen ze alleen als ik op ze afloop
    als hij verder niet lelijk doet zou ik het daarop houden
    Denzo Chica

    Comment


    • #3
      oke ja dat doet Pico ook, als ik de kamer binnenkom of naar hem toe loop. bij mijn vriend doet hij dat niet vandaar ik het opvatte als iets negatiefs op mij.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X