Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat nu?

    Zoals sommigen weten heb ik een grijsje met n krom bekkie genaamd Lola,weggehaald bij mensen waar ze half geplukt in een donker en saai hoekje vd kamer zat zonder enige afleiding, Lola doet het supergoed en n paar maanden geleden kwam ik uit bij iemand die een grijsje in hartje winter op een open balkon had staan, dierenliefhebber als ik ben belde ik aan en meneer werdt boos op mij en zei ineens, dan neem je dat stofbeest toch mee maar wel 300 euro betalen....Tja, dat heb ik gedaan. Nog n kooi erbij, ik zag er alleen maar het leuke in, Lola en Chevy als vriendjes, maar ondanks de tijd en het geduld willen de dames niet bij elkaar in de buurt zijn, Lola vind alles leuk maar Chevy begint te krijsen en gelijk op Lola in te hakken..... Onhoudbare situatie dus en met pijn in mn hart zoek ik nu een gezellig huisje voor Chevy want mijn huis is echte klein voor n grote hond en 2 papegaaienkooien op langere termijn.... Wie kan mij helpen?
    chevy is een meisje en geboren in 1995, vind mannen leuker dan vrouwen maar ik mag haar kroelen en ze komt op mn schouder en arm zitten, schreeuwt niet en fluit beschaafd, doet veel geluiden en vogels na.

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X