Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

praten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • praten

    Hallo mede forum gebruikers.

    zoals jullie wten heb ik vorige week een amazone papegaai gekocht, helaas is deze ondertussen overleden omdat hij een tumor bleek te hebben. na een hoop ruzie en gezeur heb ik toch m'n geld terug gekregen maar het gemis is er natuurlijk vandaar dat ik vandaag een grijze roodstaart heb gekocht bij een gezin waar ik blij van was dat ik hem er weg heb gehaald, het was er in huis gewoon te smerig voor woorden bah!!! maar goed het beestje is 13 jaar oud en volgens die kerel heeft het beest wel gepraat,
    ik heb hem nu in de kooi zitten en praat wel tegen hem en dergelijke maar veel geluid komt er nog niet vanaf.. als ik hem een stukje koek geef dan draait die wel z'n koppie naar me toe zodat ik hem mag aaien. maar af en toe als ik in de buurt kom dan geeft die een gil..
    Is dit probleem te verhelpen en kan het wezen dat hij nu nog niet zo praat omdat ik hem vervoerd heb?
    en aangezien het beestje 13 jaar oud is zijn er dan nog wel woorden en dergelijk te leren??

    ik wacht graag jullie reactie af.

    gr jan

  • #2
    Wat erg van je amazone :-(


    Het is afwachten wat de vogel doet, er zijn er die na een verandering nooit meer praten,
    het kan ook zijn dat ie over een paar weken je oren van je hoofd kletst.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Wat erg van je amazone :-(


      Het is afwachten wat de vogel doet, er zijn er die na een verandering nooit meer praten,
      het kan ook zijn dat ie over een paar weken je oren van je hoofd kletst.
      dank je wel voor je reactie..

      het is dus geen probleem dat die af en toe een gil geeft als je in de buurt komt en dit is wel te verhelpen?
      volgens mijn vrouw zei die joehoe toen ze vanmorgen beneden kwam, toen ik om half 5 beneden stond zei die niks haha..

      Comment


      • #4
        Ik zou om half vijf ook niks zeggen, hahaha

        Als ie ongewenst gilt moet je het negeren, dus zelfs niet kijken,
        maakt ie leuke geluiden dan praat je terug ;-)
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X