Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ineens erg agressief helpp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • ineens erg agressief helpp

    Hoi hoi ik heb een vraagje ik heb een grijze roodstaart van 7.5 maand oud alleen de laatste 3 weken is hij erg agressief hij bijt gelijk en hard ook tot bloeden toe we hadden een erg goede band maar daar lijkt niks meer van over en dat vind ik verschrikkelijk ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals niet reageren op het bijten iets lekkers uit me hand laten halen hem belonen als hij niet bijt Etc

    Heeft er misschien iemand tips voor me??

    Ps er is niks raars gebeurd waar hij van geschrokken is ofzo ik weet het echt niet meer alle tips zijn welkom

  • #2
    De vogel begint zijn eigen karakter te ontwikkelen... Vervelende eigenschap. Probeer het te negeren, als angst te groot wordt gebruik de stok om op en af te stappen en observeer goed... Niet iedere vogel vind kroelen en aaien heel fijn...

    Je bent een maatje, niet ze baasje en jullie zijn dus gelijkwaardig...
    Groet Sam,

    Comment


    • #3
      Hoi een maatje is hij zeker en gelijkwaardig ook

      we deden alles samen douchen wandelen eten Etc hij gaat zelfs mee naar bed en daar blijft hij altijd braaf op zijn eigen deken zitten en voordat ik dan ga slapen gaat hij terug zijn kooi in...

      Hij was juist altijd gek op aaien en kroelen als ik zeg ff lekker aaien doet hij gelijk zn kop naar beneden dat doet hij trouwens nog steeds maar kort daarna gaat hij weer bijten

      hij is me alles en ik geef niet zomaar op dus vandaar mijn vraag voor tips ik wil mn vriendje terug

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X