Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een praktisch vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Een praktisch vraagje

    Hallo allemaal, ik heb een klein praktisch vraagje. Op hoeveel weken zouden jullie een jonge grijze roodstaart (bij)zetten op een klimboom als dit (zie foto's). Ze slaapt nog wel veel, zit al op een stok in haar kooitje, maar ik begin het zielig te vinden dat ze daar konstant in het kleine kooitje zit opgesloten... vooral nu ze af en toe van die "eerste" klim-momenten heeft.

    Toen 'k de boom kocht was er enkel de boom, alle koorden die je ziet zijn er achteraf bijgekomen. Het grootste deel van de koorden die je ziet zijn van die stijve koorden waar een metaaldraad in verweven zit, zodat Nestor (3.5j) er makkelijk in kan rondslingeren etc. Er is dus veel grip, veel waar ze (9 weken) zich aan kan vasthouden... enz. Is natuurlijk wel op minimum 1 meter hoogte.

    Thanks
    Gobelin

    PS. die kap die Nestor aan heeft even negeren aub, 't is maar tijdelijk...
    Bijgevoegde Bestanden
    Carpe diem

  • #2
    Vanaf dat ze op een stok kan zitten en kan klimmen zou ik dr af en toe even een paar minuten erop zetten en zo langzaam uitbouwen, je merkt vanzelf wel of het een goede zet is of niet.

    Comment


    • #3
      Oei Oei... duidelijk een beetje last van hoogtevrees, maar toont wel interesse! Maarja, aan alles is een begin hé
      Carpe diem

      Comment


      • #4
        Hahaha ja, dan nog een paar daagjes uit stellen.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X