Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschil in gedrag kortwieken of vliegen (duidelijk merkbaar) + borst wondje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Verschil in gedrag kortwieken of vliegen (duidelijk merkbaar) + borst wondje

    Hallo papegaaien peepz

    ik heb toch wel een heel interresante ontwikkeling gezien bij mijn congo grijze roodstaart en ik dacht ik deel het hier op t forum

    Ik kocht haar met 13 weken en ze kon een beetje vliegen,ik heb haar laten knippen dat ging allemaal netjes en kalm, later kon ik het zelf en ze vond t ni eens erg

    maar zoals vele weten zijn de grijsjes erg fobisch, ik merkte duidelijk verschil tussen amazones van en grijsjes

    Ze is altijd wat angstig voor t onbekende, daardoor vloog ze vaak van der kooi en lande soms ongelukkig en dan was der borstje weer es stuk, en zoals vele weten heelt t maar moeizaam, ik had besloten haar vleugels te laten aangroeien om het volledig te laten helen, en dit was een goeie oplossing bleek ze is helemaal genezen zonder problemen, maar ook haar gedrag is erg veranderd nu ze kan vliegen, zelf verzekerder minder vliegerig en bang voor onbekende objecten, minder fobisch dus

    Ik had er wel eens over gelezen maar dat t verschil zo merkbaar was had ik niet verwacht!!

    ik heb wat geoefend met haar en inmiddels vliegt en land ze als een pro
    ze vliegt niet constand door huis ze heeft gauw door gehad dat ik dat niet wil
    ze is al lange tijd zindelijk en inmiddels vliegt ze zelf naar der kooi om haar behoefte te doen ideaal!! (Dat gaat niet vanzelf) maar ze had dit snel door

    nu zit ik zelf met het probleem van de zomer dat ze niet meer vrij en blij op der boom kan zitten in de tuin...nu opzoek naar een oplossing hiervoor, ik vertrouw haar nog niet genoeg om haar zo los te laten en met een tuig heb ik nog geen ervaring...

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

    groetjes

    tony

  • #2
    Hallo papegaaien peepz

    ik heb toch wel een heel interresante ontwikkeling gezien bij mijn congo grijze roodstaart en ik dacht ik deel het hier op t forum

    Ik kocht haar met 13 weken en ze kon een beetje vliegen,ik heb haar laten knippen dat ging allemaal netjes en kalm, later kon ik het zelf en ze vond t ni eens erg

    maar zoals vele weten zijn de grijsjes erg fobisch, ik merkte duidelijk verschil tussen bijv amazones en grijsjes

    Ze is altijd wat angstig voor t onbekende, daardoor vloog ze vaak van der kooi en lande soms ongelukkig en dan was der borstje weer es stuk, en zoals vele weten heelt t maar moeizaam, ik had besloten haar vleugels te laten aangroeien om het volledig te laten helen, en dit was een goeie oplossing bleek ze is helemaal genezen zonder problemen, maar ook haar gedrag is erg veranderd nu ze kan vliegen, zelf verzekerder minder wegvliegerig en minder bang voor onbekende objecten, minder fobisch dus

    Ik had er wel eens over gelezen maar dat t verschil zo merkbaar was had ik niet verwacht!!

    ik heb wat geoefend met haar en inmiddels vliegt en land ze als een pro
    ze vliegt niet constand door huis ze heeft gauw door gehad dat ik dat niet wil
    ze is al lange tijd zindelijk en inmiddels vliegt ze zelf naar der kooi om haar behoefte te doen ideaal!! (Dat gaat niet vanzelf) maar ze had dit snel door

    nu zit ik zelf met het probleem van de zomer dat ze niet meer vrij en blij op der boom kan zitten in de tuin...nu opzoek naar een oplossing hiervoor, ik vertrouw haar nog niet genoeg om haar zo los te laten en met een tuig heb ik nog geen ervaring...

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

    groetjes

    tony[/QUOTE]


    Even 2 schrijffoutjes veranderd, ik kon nergens op wijzigen drukken

    sorry

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X