Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht een nieuw liefdevol huis voor mijn grijze roodstaart CoÇo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gezocht een nieuw liefdevol huis voor mijn grijze roodstaart CoÇo

    Met heel veel pijn in mijn hart moet ik Coco wegdoen.

    Coco is 1 jaar en praat heel veel elke dag hoor ik hem weer een nieuw woordje zeggen, hij is wel schuw moet je eerst heel goed leren kennen voordat hij je vertrouwd. Ik heb Coco nu een half jaar en het heeft een maand geduurd voordat ik hem op mijn arm kon nemen.
    Hij is niet helemaal handtam maar als hij je vertrouwd gaat het echt goed. Mij heeft hij nog nooit doorgebeten maar mijn man wel.
    Je moet hem rustig benaderen dan gaat het goed.

    Ik moet hem wegdoen i.v.m. scheiding en ik 40 uur per week moet gaan werken, ik kan dit Coco niet aandoen om hem heel de dag alleen te laten. Bij mij is hij nu heel de dag uit zijn kooi en zit in zijn boom die wij zelf gemaakt hebben.
    Coco is geringd heeft een certificaat is getest op 13-11-2012

  • #2
    Coco

    Oorspronkelijk geplaatst door wbeekveldt Bekijk Berichten
    Met heel veel pijn in mijn hart moet ik Coco wegdoen.

    Coco is 1 jaar en praat heel veel elke dag hoor ik hem weer een nieuw woordje zeggen, hij is wel schuw moet je eerst heel goed leren kennen voordat hij je vertrouwd. Ik heb Coco nu een half jaar en het heeft een maand geduurd voordat ik hem op mijn arm kon nemen.
    Hij is niet helemaal handtam maar als hij je vertrouwd gaat het echt goed. Mij heeft hij nog nooit doorgebeten maar mijn man wel.
    Je moet hem rustig benaderen dan gaat het goed.

    Ik moet hem wegdoen i.v.m. scheiding en ik 40 uur per week moet gaan werken, ik kan dit Coco niet aandoen om hem heel de dag alleen te laten. Bij mij is hij nu heel de dag uit zijn kooi en zit in zijn boom die wij zelf gemaakt hebben.
    Coco is geringd heeft een certificaat is getest op 13-11-2012
    Bedankt voor alle reactie's ik heb een liefdevol huisje gevonden voor Coco

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X