Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

robotzuiger!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • robotzuiger!

    heeft er iemand ervaring met een robot stofzuiger en dan met name hoe zuige ze de rotzooi van de papegaai op. zonnebloempitjes e.d.

    hoop dat iemand er ervaring mee heeft.

    groetjes

  • #2
    Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wel ooit gehoord dat het niets is.


    Marie-Louise
    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

    Comment


    • #3
      Aangezien ik best wel lui ben aangelegd van nature, heb ik mij een beetje verdiept in die dingen.
      Ik was er al snel achter dat het niks voor mij is.

      Ik heb laminaat, maar ook een middelhoogpolig tapijt onder de salontafel.
      Daar kan die robot dus niet op.
      Vanaf het laminaat komt hij dan een ongeveer anderhalve cm hoge rand tegen (mn tapijt) en daar kan hij niet overheen.
      Dus hij zuigt dan alleen de halve kamer, en aangezien die dingen rond zijn, komt hij ook niet helemaal in de hoekjes.
      Drempels komt hij ook niet over, en in hoogpolig tapijt loopt ie vast.

      Ik heb katten, en katten zijn speels. die robot beweegt, en natuurlijk is dat in het begin eng, maar na een paar dagen niet meer.
      Als die robot tegen een kat aan komt, kan het wezen dat hij de weg kwijt is, aangezien je ze de eerste keer je huis moet laten "scannen".
      Dan heb je kans dat hij terug gaat naar zijn laadpunt en overnieuw begint, of hij is er klaar mee.
      Enneh, ohja. verplaats niks in huis, want jah... in de scanmodus stond die vaas daar nog niet....

      Hoe lui ik ook ben, ik was er snel klaar mee.
      Even een google zoekopdracht voor je gedaan: Klik!

      Comment


      • #4