Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

robotzuiger!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • robotzuiger!

    heeft er iemand ervaring met een robot stofzuiger en dan met name hoe zuige ze de rotzooi van de papegaai op. zonnebloempitjes e.d.

    hoop dat iemand er ervaring mee heeft.

    groetjes

  • #2
    Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wel ooit gehoord dat het niets is.


    Marie-Louise
    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

    Comment


    • #3
      Aangezien ik best wel lui ben aangelegd van nature, heb ik mij een beetje verdiept in die dingen.
      Ik was er al snel achter dat het niks voor mij is.

      Ik heb laminaat, maar ook een middelhoogpolig tapijt onder de salontafel.
      Daar kan die robot dus niet op.
      Vanaf het laminaat komt hij dan een ongeveer anderhalve cm hoge rand tegen (mn tapijt) en daar kan hij niet overheen.
      Dus hij zuigt dan alleen de halve kamer, en aangezien die dingen rond zijn, komt hij ook niet helemaal in de hoekjes.
      Drempels komt hij ook niet over, en in hoogpolig tapijt loopt ie vast.

      Ik heb katten, en katten zijn speels. die robot beweegt, en natuurlijk is dat in het begin eng, maar na een paar dagen niet meer.
      Als die robot tegen een kat aan komt, kan het wezen dat hij de weg kwijt is, aangezien je ze de eerste keer je huis moet laten "scannen".
      Dan heb je kans dat hij terug gaat naar zijn laadpunt en overnieuw begint, of hij is er klaar mee.
      Enneh, ohja. verplaats niks in huis, want jah... in de scanmodus stond die vaas daar nog niet....

      Hoe lui ik ook ben, ik was er snel klaar mee.
      Even een google zoekopdracht voor je gedaan: Klik!

      Comment


      • #4
        ja had idd al eens op inet rondgekeken hoe werke ze kwa dingen opzuigen. want ik heb laminaat ligge en nu minimaal 2 keer per dag aant stofzuige tis ook niet om het stofzuige geheel wegtelaten bij mij, want de robot zal idd niet geheel zuige maar meer voor het nodige. maar vroeg me af of hij dan dinge als pitjes opzuigt

        Comment


        • #5
          Ik heb geen ervaring met zo'n robotzuiger.
          Maar heb wel een oplossing (gedeeltelijk toch) voor het morsen.
          Ik geef geen zaad, pitten meer, in de eetbakjes boven in de kooi.
          Er was een periode dat Warre ze der één voor één uit mikte..
          en inderdaad was het een zooitje.
          Nu heb ik beneden in zijn koo in een stenen kom staan (héél zwaar - hij kan ze niet verplaatsen)
          en daar krijgt hij zijn zaadmengeling in.
          Resultaat: geen pitten of zaad meer op de grond,
          wél op de bodem van z'n kooi. Maar daar mag het!
          Zijn pellets krijgt hij wel in zijn eetbakjes boven in de kooi,
          maar daar gooit hij gelukkig niet mee.
          Misschien een optie om uit te proberen?
          Moet er wel bij zeggen dat de kooi opvangranden heeft..
          anders haalt het niet veel uit, als je het beneden zet..
          Succes ermee!

          Comment


          • #6
            Ik heb zo'n stofzuiger. Zonder docking system en hij hoeft mn huis niet van te voren te scannen. Hij draait een bepaald programma af en (ik heb er op gelet!) dan komt hij vrijwel overal. Het is niet zo dat de robot het stofzuigen helemaal kan overnemen, maar voor veertjes/stof/kruimels is hij ideaal. Ik ben er blij mee in ieder geval.

            Comment


            • #7
              Ohja, die van mij is ook rond maar door 2 borsteltjes aan de voorkant komt hij toch bij alle randen/hoeken.

              Comment


              • #8
                ik denk ook dat ik het eens ga proberen hij is zaterdag in de aanbieding dus gok erop!

                Comment


                • #9
                  Bij de aldi, 129,00

                  image-119146576.jpg

                  Comment


                  • #10
                    ja die ja maar ik dacht vraag eerst eens mensen om hun ervaringen

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door sjefke Bekijk Berichten
                      ja die ja maar ik dacht vraag eerst eens mensen om hun ervaringen
                      Jaa ik ben ook benieuwd, zit er ook aan te denken om het te kopen

                      Comment


                      • #12
                        zou iniedergeval optijd gaan, anders heb je kans dat ze op zijn.

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb er van Dirt Devil, was een tijd geleden in de aanbieding voor 90 euro,

                          Comment


                          • #14
                            Heeft die van de aldi ook borsteltjes? Die zijn wel belangrijk om in de hoeken te komen.

                            Comment


                            • #15
                              ja aan de rechterkant een!

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X