Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wennen aan de rugtas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • wennen aan de rugtas

    vrijdag heb ik een rugtas gekocht bij Milaja en heb deze vanaf zaterdag naast de kooi gezet.
    Vandaag dacht ik, mooi weer, ik ga eens een klein wandelingetje maken. Njep....schreeuwen en bijten.
    doodsbang voor dat gele ding, terwijl ik vanaf zaterdagmorgen ze er op had gezet met heel veel enthousiaste woorden. gisteren ook weer, toen bleef kiki zitten, kon ook niet bij de kooi om over te stappen.

    hoe kan ik dit het beste aanpakken?
    ik ben waarschijnlijk weer te snel met mijn verwachtingen. Nou ja de zomer is nog niet ingetreden, dus heb nog tijd

  • #2
    hi Riab,

    blijft lastig he iets nieuws introduceren Van de week wat veranderingen aangebracht in de kooi en pfff dat is niet leuk
    Maar ik wil altijd wel meedenken... wellicht dat je de rugtas op de kooi kan zetten?? met de favoriete lekkers erin?? wellicht dat dat uitnodigt om eens wat dichterbij te gaan kijken?? of er vlak naast zodat ie ervaart dat dat enge nieuw gele ding niets naar in de zin heeft???
    en geduld, dat leer je wel met een gaai hihihi

    suc6

    ben benieuwd naar reacties ;-)
    "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

    Groetjes Wilmaaa


    & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

    Comment


    • #3
      Hoi Riab,

      Precies wat Wilma zegt, er zelf leuk mee aan de slag gaan, open maken je hand erin stoppen met wat lekkers en heel overdreven doen, geheid dat ze nieuwsgierig worden en hun kop erin willen steken zo werkt het bij ons altijd, of de gele kleur moet hen niet aan staan zo heb ik dat met een knaloranje typie tentje gehad, blijkbaar hadden ze een hekel aan de kleur.

      succes
      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X