Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieca of Lorreco?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
    Trek het je maar niet zo aan, Serkan kan zich niet zo goed verwoorden, hij bedoelt het wellicht goed, maar de woordkeuze laat te wensen over en is bot.
    Ik ben een en al vriendelijk heid maar ik hou niet van die standaard verhalen wat de winkeliers je zeggen.

    Comment


    • #32
      [QUOTE=kemnade;346479]Maar wat ik niet helemaal snap is..bij lorreco worden de papegaaien toch ook al vroeg bij de ouders weggehaald voor hand opfok? En oké bij Dieca moet je ze dan zelf nog voeren maar dat maakt qua evt. gedragsproblemen toch niks uit zelf hand opfok of door de

      Je haald ze met 7 weken weg bij de ouders maar in een winkel koop je er nooit 1 meestal het hele nest
      Dus die worden bij elkaar opgegroeid tot 12 ŕ 14 weken

      Comment


      • #33
        [QUOTE=serkan;346495]
        Oorspronkelijk geplaatst door kemnade Bekijk Berichten
        Maar wat ik niet helemaal snap is..bij lorreco worden de papegaaien toch ook al vroeg bij de ouders weggehaald voor hand opfok? En oké bij Dieca moet je ze dan zelf nog voeren maar dat maakt qua evt. gedragsproblemen toch niks uit zelf hand opfok of door de

        Je haald ze met 7 weken weg bij de ouders maar in een winkel koop je er nooit 1 meestal het hele nest
        Dus die worden bij elkaar opgegroeid tot 12 ŕ 14 weken
        Oké helder

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X