Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help Handopfok!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Help Handopfok!

    ik heb maandag avond een jonge grijze roodstaart opgehaald van net 11 weken. ( dit inverband met allergie van diegene )

    Hij krijgt nog 2 x pap.
    Het schijnt dat ze bij de 11e week ook zzaad en fruit moeten beginnen te eten maar dit is totaal niet aan
    de orde, hij pakt soms wel wat vast maar eet het echt niet op.

    Begint hij gauw een keer met eten, moet ik minder pap geven of wie heeft raad....

    hij kroelt wel veel, het is alsof hij vraagt om eten....
    alvast bedankt

  • #2
    Even de zoekfunctie gebruiken op het forum, hier staat al zat over geschreven.. .succes!
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

    Comment


    • #3
      Ik zou hem nog lekker zijn pap geven, dat kan zeker geen kwaad en zit alles in wat hij nodig heeft.
      Je kan hem steeds minder pap geven (afbouwen) en dan tussendoor laten wennen aan zaden bijvoorbeeld.
      Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
      http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

      Comment


      • #4
        Als ik he zo lees is deze papegaai in zijn jonge leventje al 2x verhuist. Een x naar zijn vorige baasje en 1x naar jou.
        Ik kan mij zo voorstellen dat dat genoeg stress oplevert om iets terug te vallen in gedrag, (een soort tijdelijke ontwikkelingsachterstand), wat weleens vaker gebeurt bij jonge papegaaien die (te) veel te verwerken krijgen. Ik denk dat je daar met zorg mee om moet gaan en m niet te snel groot moet willen hebben.
        Succes.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X