Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

erg rustig

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • erg rustig

    Hoi allemaal,

    Ik ben een eigenaar van 2 forpusjes.
    Ik heb mijn forpusjes bijna 8 maanden (ze zijn nu bijna jaar).
    Ik weet niet of het broer en zus zijn maar ze zijn helemaal gek op elkaar. Uit elkaar is geen optie want dan breek de hel los
    Om eerlijk te zijn heeft ik ze te snel gekocht , zonder me in deze kleine vogeltjes te verdiepen. (wel achteraf gedaan)
    Het was de bedoeling dat ze tam zouden worden en lief mooi niet dus het zijn kleine tijgers en slopers... en lief zijn ze wel ...voor elkaar
    Maar mooi. Het is niet wat ik van verwacht had maar ik ben toch blij mee.
    Nu is het probleem dat ze stiller en stiller worden. Ze zijn in de rui en verliezen erg veel veren (duurt al maand en wordt meer en meer)
    Ze zitten heel dag in hun tentje of in kokosnoot en komen naar beneden alleen om te eten en drinken.
    Ze doen niks met hun speltjes, de kooi staat (als ik thuis ben) heel tijd open zodat ze naar buiten kunnen maar doen ze niet (meer), ze willen geen fruit of groenten eten , geen gekookte ei, ze krijgen volledige Beaphar vogel voeding en willen echt geen vogelbrokken eten - ook niet met honing doorheen, ze gaan nooit in bad - heel afentoe in drinkbakje?! (heef alle soorten badjes geprobeerd ) en ze zijn als dood voor me
    Ik durf eens niet naar de kooi te kijken want dan gaan gelijk de bekjes open en rennen ze weer de tent in net als hun leven van afhangt
    Nu verwacht ik niet dat we ooit vrienden zullen zijn maar ik wil wel dat ze gezond en blij zijn.
    Heeft iemand een idee wat ik kan doen / veranderen om ze wat vrolijker en blijer krijgen?
    Al vast bedankt
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Bedankt, topic mag sluiten ik weet het nu

    Comment


    • #3
      ???
      Mogen wij het ook weten
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        Kennelijk niet dus gaat op slot

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X